6 Kasım 2011 Pazar

Sucker Punch


Hafif ve geyik bir film zannetmiştim, epey karmaşık ve depresif çıktı.

İlk 20 dakikası geçtiğinde çok sıkıcı bir şey olduğuna kanaat getirmiştim ki, sonrası su gibi aktı.

Saçma bir hikayesi var diye düşündüm sonra toparladı.

Filmi alırken seveceğimi sanıyordum sonra izlerken nefret edeceğimi düşünmeye başladım.

Nefret edeceğimi düşünmeye başlamıştım ki oldukça sevdim.

Geleneksel tercihlerden dolayı mutlu mesut biter sanıyordum, oldukça beklenmedik şekilde bitti.

Hiç bu kadar ters köşe faktörü yaratacağını zannetmezdim ama oldu.

"Beklenmedik şamar" manasına gelen ismi hakkını veriyormuş.

Kesinlikle tavsiye ediyorum. Çok başarılı olduğundan değil de gerçekten çok ilginç ve garip olduğu için.

Bu arada böyle bir senaryoya 80 küsür milyon dolar yatıran açık fikirli yatırımcı... Sen beraber çalışmak için ne iyi bir insansındır. Filmde sırf seyirci sevsin diye zınk diye değiştirilmesi önerilebilecek 100 ayrı nokta var. Hiçbirine dokunulmamış. Takdir ettim. Gişede masrafları zor çıkardınız ama olsun. Wesley Coller, Christopher DeFaria, Jon Jashni, Jim Rowe, Deborah Snyder, Zack Snyder ve Thomas Tull'dan oluşan yapımcı ekibine helal olsun diyorum.

Hiç yorum yok: