17 Şubat 2011 Perşembe

Plan Yapmaktan Nefret Etmenin Sonuçları


Her şeyin tıkır tıkır işlediği günleri seviyorum ama bir-iki gün kadar yakınında olmadıkça o günün planını yapamıyorum arkadaş! Allah her yeteneği vermiş (!) ondan mı kısmış, yoksa üşeniyor muyum bilmiyorum ama sırf bu yüzden festivallerin programlarına bakmayı, gösterim seçmeyi, sıraya girip bilet almayı bile sevmiyorum. Bir de ne hakkım varsa, feci miktarlarda devamsızlık yapmama rağmen festival seyircisinin yarısından daha içten buluyorum kendimi. Adamlar zaman harcıyor, bilet sıralarında sabrediyor ama nerden yüz buluyorsam, ben daha çok seviyorum o festivali. Bir de herkes bir şeye ilgi gösterince benim mesafeli durma huyum var. İşin özeti !F festivali için halen ne program yaptım, ne bilet aldım ne de biletler satışa çıktı mı diye haberim var.

Ancak buna rağmen tutkulu olduğum alanlar da mevcut. Örneğin retrospektif diye bir bölüm yapmışlar bu sene, önceki yıllardan filmleri izleyiciye oylattılar, bir kısmını yeniden gösterecekler. Oylananlar arasında "The Rules of Attraction" yoktu. Buna ne kadar üzüldüğümü bir e-posta ile ilettim kendilerine. Bundan sonraki ilk fırsatta filmi göz önünde bulunduracaklarını söylediler cevap olarak. Çok sempatik insanlar var bu olayın organizasyonunda. Bundan önce de yazıştığımızda aynı şeyi düşünmüştüm.

Bu sene de yine festival geçip gitmekteyken günlük olarak takvimi kontrol edeceğim, bilet varsa gidip filmleri izleyeceğim gibi gözüküyor. Umuyorum herkes benim gibi değildir, festivale ilgi çok olur. Bu sene benim aklıma gelenler arasında en mükemmel afişlerini hazırlamışlar. Tebrik ediyorum kendilerini.

2 yorum:

aysun dedi ki...

benim de ilginin çok olduğu şeylere mesafeli durma huyum var, aallaaah.

aysunnn dedi ki...

canım benim, rumuzunu sevsinler