28 Şubat 2011 Pazartesi

Günlük Yazayım

Bugün bir teknik direktör olarak yol aldığımı hissettiğim günlerden biriydi. Pek tecrübem olmadığından başkan ilk günden beri şüpheyle bakıyor ama bir iki referans fikrini değiştirmiş olabilir. Ne yalan söyleyeyim, hep kendi fikrimi beğenmektense, karşıt fikirler duymak yeni bir şeyler öğrenmek iyi oluyor. Bugün karşılıklı oturduğumuzda en olumlu konuşmamızı yaptık, bu da bir şeyleri başardığım manasına geliyor sanırım. Camiadan bile bahsettik beraber. O öyle duymuş, ben böyle duymuşum.

Bir de haftasonuna doğru fantezi futbol sitelerinden biriyle görüşmeye gideceğim. Kenarda köşede maç yorumlarım, köşe yazılarım, kurduğum site derken sonunda büyük bir portalın dikkatini çekmeyi başardım sanırım. İyi ki haftalar önce yaptıkları lansmanda cesaretimi toplayıp kurumsal müdürle konuşmuşum. Kağıt üzerinde fikir yürütmek, oyun planlarından bahsetmek gibi heveslerimi buradan destek alarak yürütebilirim gibime geliyor. Teknik adam olarak sahaya çıkmam da başkanın ve kulübün beni kabul etmesine bakıyor tabii. Ancak daha önce hiç bu kadar yaklaşmadığıma eminim.

Bakalım bunların peşinde koşmaktan adam gibi profesyonel futbol oynama tutkuma ne olacak? Bazen geç kaldım gibi hissediyorum bazen de boşuna endişeleniyorum diyorum. Her halukarda şimdilik önümde dolu dolu bir hafta var. Hem takımın işleri için yurtdışına hazırlık da cabası. Umarım işleri kolaylaştıran insanlara denk gelirim. Yoksa bunca şey nasıl bitecek bilmiyorum.

Hiç yorum yok: