31 Ağustos 2010 Salı

"The Boat That Rocked" İzlerken Düşündüklerim

Kısmen kronolojik sırayla sunulmuştur.


- Bunun fragmanını gösteriyorlardı, sinemaya gelmedi ama heralde.

- DVD'yi alalı da yıl oldu.

- 60'larda Londra'da olmak vardı anasını satayım.

- O "Nowhere Boy"daki çocuğun John Lennon'la ne alakası vardı ki?

- Ben de radyo açmalıyım.

- Radyoda bişi yapsam. Gece saati falan.

- İtü'nün radyosu.

- Ekşi'nin radyosu.

- Gerçek Pop'a bi de internet radyosu mu açsak? Evet!

- Ahmet Kamil hafta içi her gün 10.00 - 14.00 arası Süper FM'de.

- Hep de uğraşırsın şimdi radyoyla zaten. Sanki vaktin var. Yani var da... Uğraşmazsın garanti.

- Bi Hafif Dükkan vardı Fatih, n'oldu ona ayıptır sorması?

- Yayın değil de haftada bir saatlik sunumlu şarkılı kayıt yapıp siteye mi koysam acep?

- Film akıyor bu arada Çılgın Bediş.

- Hükümetler böyle işte. Fahreneit 9/11'e gerek yok, bu filmde bile ibnelik peşindeler.

- Oğlum "kullanacağımı düşünmelerini istedim" diyeceksin, kız kondom bulundurduğunu çakınca.

- Vay kaşar! Nick Frost süper herif yaw.

- "When i grow up, i want to go to a pub". Çocukluğumdan bomba gibi bir replik.

- Film çift kaşarlı oldu.

- Yönetmene helal. Gemiyi iyi kullanmış, fikri ziyan etmiyor.

- Emma Thompson mı o?

-Kenneth Branagh çekimlerde sıkılıp diğer sete kaçıyor muydu acep?

- Mahçup ama sevilesi delikanlının mükemmel manada marjinal esas kızla olan aşkının etrafında dönmeyen bir müzik filmi izlemek ne kadar keyifli.

- Sona yarım saat kala klişeler baş gösterir.

- Heuheuhee final atraksiyonu güzel.

- 01:56:04 anında tam tahmin ettiğim planı çekmiş.

- Bitiş jeneriğinde albüm kapakları. Kylie'den "Light Years" gördüm arada. Şu kızın rockçılardan gördüğü kabul inanılır gibi değil.

- İngiliz müziğini ve İngiliz espri anlayışını seven biri olarak bu filmi sevmem olasıydı. Olası olan gerçekleşti. Ayrıca Emma Thompson'mış hakikaten.

- Jenerikten sonra gizli sahne varmış. Şaşırmadım. Bekliyordum ki bekledim değil mi? Evet.

Hiç yorum yok: