28 Mart 2010 Pazar

Ben ve 90'lar



Hakan Eren prodüktörlüğünde, dinlemeye başlayınca durduramadığınız, mükemmel bir 90'lar albümü hazırlandı. Albüm eleştirisini bu hafta Gerçek Pop'da okursunuz ama ben size basın bülteninden bir paragrafı okutmak istiyorum.

"Ossi Müzik tarafından yayınlanan “Şimdi 90’lar” albümünün prodüktörü Hakan Eren. Albüm kartonetinde o günlere ait resimler ve dergi kapak resimlerinin yanı sıra, Türk basınının 20 önemli yazarı tarafından kaleme alınmış yorumlar yer alıyor. Bu yazarlar: Naim Dilmener, Hakan Tok, Tolga Akyıldız, Kutlu Özmakinacı, Asu Maro, Atilla Aydoğdu, Şafak Karaman, Ahmet Kamil Taşkın, Fatih Melek, Olcay Tanberken, Cüneyt Asi Duru, Kadri Karahan, Suat Kavukluoğlu, Mehmet Bilal Dede, Esin Övet dışında 90’ların ile günümüzün önemli söz yazarı Zeynep Talu ve bestecisi Şehrazat."

Tanıdık bir isim var sanki aralarında :)) Hakan Bey'e tekrar teşekkürler...

Not: Basın bülteninde sadece benim adım kalın yazmıyor tabii ki :) Buyrun kendiniz de okuyun.

Hiç yorum yok: