7 Eylül 2009 Pazartesi

Türkiye Box Office 28.08.2009 - 30.08.2009



Final Destination serisini hiç sevmedim, halen sevmiyorum, bunun gerçekten “son” durak olacağını umuyorum.

Inglorious Basterds, ya da yerli ismiyle Soysuzlar Çetesi 2. Dünya Savaşı hakkında 2. haftasında 2 numarada.

G.I. Joe filminin ismi “Kobranın Yükselişi” nedense bana Sibel Can şarkısı “Bir Sıkımlık Canım Vardı”yı hatırlatıyor. Dalga geçmeye çok müsaitler.

Harry Potter, iki ay olmadan eridi gitti. Seri ilerledikçe Türkiye’de ilgi azalıyor.

Buz Devri’nin gayet güzel üçüncü filmi 9. haftasında hala ilk üçün içerisinde. Üstelik yaz aylarında olmamıza rağmen şahane bir hasılatı var.

Bu hafta gösterime giren filmler arasında komik afişiyle Evdeki Düşman ve yerli film Hayatın Tuzu var. Bir de ilk uzun metraj yerli animasyonumuz olan Zeytinin Hayali vizyonda. Ajans Press reklamlarını, animasyon kliplerimizi düşününce iyi, dünyanın geri kalanını düşününce kötü animasyon kalitesiyle ve politik olarak tarafını gayet açık belli edişiyle meraklısına hitap ediyor. Ramazanda olduğumuzdan haftaya top 10’da göreceğimize kesin gözüyle bakıyorum. Herkese iyi seyirler.




bobiler.org'dan alınmıştır

Hiç yorum yok: