5 Eylül 2009 Cumartesi

Mutlu Yıllar Beyonce!

Beyonce'nin video tebriklerinden amma uzun bir video çıkmış ortaya. Kendisini çok seviyorum ama bir yandan da zorla yaptırıp, kendi mi yayınladı diye düşünmedim değil. Divadır ne de olsa, yapar. Şu an evde bunu izleyip ardına keyif sigarası da içiyor olabilir hatta.



- Seth Rogen, "babam sana Biyons diyor" deyince bütün oda gülmekten kırılıyor. Beyonce Türkiye'ye gelse gülmekten nefes alamazdı heralde.

- Kadının biri "may the best of your past, be the worst of your future" dedi, ben de "wow" dedim. Bizim "en kötü günün böyle olsun"un İngilizcesi. Hepimize bunu diliyorum.

- Tam "en komiği Jimmy Kimmel olmuş" yazıyordum, manyak Tyra Banks geldi. "If I Was Your Cake" bomba olmuş.

- En yaratıcısı ilk video, Michelle Williams'ın Chicago'lu tebriği. Bu kız Chicago müzikalinde mi oynuyor acep? İşsiz güçsüz kaldı diye üzlüyordum, sevindim görünce.

- Rachel Ray her zamanki gibi gerizekalı :)

- Kızım, Türkiye'ye gelip Beyaz Show'a çıksan daha iyi bir kolaj hazırlardı sana.

- Buradan arkadaşlarıma sesleniyorum, önümüzdeki 9 ağustos yaklaşırken bi açıp izlersiniz bu videoyu. He he he.

İzleyemeyenler buradan buyursun.

Hiç yorum yok: