17 Eylül 2009 Perşembe

Revolver - Madonna



Madonna'nın üçüncü en iyi şarkılar toplamasının ikinci yeni şarkısı "Revolver" huzurlarımızda. Lil Wayne'in kraliçeye eşlik ettiği şarkı için söyleyebileceklerim şunlar:

- Sözleri yıllardır söylediği en eğlenceli ve orijinal sözlerden.

- "Devil Wouldn't Recognize You" gibi dans edilebilen, orta tempo bir şarkı.

- Yine "Devil" gibi hit olmadan önce bıktırması muhtemel bir parça.

- Celebration'ın klip çekilen versiyonunu evire çevire döver.

- Eski kocası Guy Ritchie'nin son dönem filmlerinden "Revolver"a gönderme yapıyor olabilir. "Pardon, sanırım seni vurdum" diye başlıyor zira.

Sözlerini o kadar övdük, okumak veya şarkıyı dinlemek isterseniz buradan buyurun.

Türkçesini
merak ediyorsanız en sevdiğim yerlerini çevireyim. Bunlar da Madonna'dan Revolver'in Türkçe sözleri. Google'dan kaçmasın diye belirteyim dedim :)

Pardon sanırım seni vurdum
Parmağım tetikte
İsmin merminin üstünde
Klik klik
Ben bir seks tabancasıyım (sex pistol)
Aşkım yasadışı olmalı
Asıl mesele bebeğim
Sahtesi değilim

Hepsini sırala
Hepsini devir
Bakışlarım öldürebilir
Vücudum atışa hazır
Daha da cephanem var

Hepsini sırala
Hepsini devir
Bakışlarım öldürebilir
Sen cinayete suç ortağısın

Aşkım bir revolver
Seksim ölümcül
Mutlu ölmek ister misin?
Mutlu ölmek ister misin?

1 yorum:

görkem dedi ki...

link silinmiş.lütfen yenile.