30 Eylül 2009 Çarşamba

Benim Olmayan Ama Benimmiş Gibi Bir Yazı - 2



Yılmaz Özdil'in Hürriyet'in üçüncü sayfasına taşınması (yükselmesi) iyi bir farklılık yaratır mı acaba? Dün yazdığı yazıyı alnıma dövme yaptırıp herkese okutmak isterdim. Üstüne alınması gereken o kadar çok kişi var ki insan düşününce karamsarlaşıyor, sinirleniyor.

Ben çok detaya girmeden şunu söyleyeyim ve pası yazıya atayım. Kötü şeyler size veya başkasına zarar veren şeylerdir. Günah bunlardır, aile yapımızı, ahlakımızı bozacak olan bunlardır. Siz senelerdir bastırıyorsunuz diye cinsellik, öpüşmek, sevişmek kötü bir şey değildir. Ömrünüzü boşa harcamayın.



Öpüşmeyin kardeşim... Aile var!

“Dinci” parti tarafından yönetilen ülkede, “sosyete”nin tanınmış siması ve “dinci partinin belediye başkan adayı” olan işkadını, “hâkim albay”a rüşvet verip, hava kuvvetleri arazisini araklamaya çalışmak iddiasıyla gözaltına alındı...

Ki, bazı gazetelerde “savcı” olduğu yazılan bu “hâkim albay”, silahlı kuvvetlerde görevli “beş memur” ve silahlı kuvvetlerde görevli olmayan “üç orospu”yla birlikte, “sanatçı” ve “futbolcu”lara “rüşvet”le “sahte” çürük raporu vermekten içeri alınmıştı... Gözaltına alınan “dinci parti belediye başkan adayı”nın, “dinci parti ilçe başkan yardımcısı”yla “ak”çeli işler konuşan oğlu da, telekulağa enselendi.

“Dinci” parti tarafından yönetilen ülkenin, “laikçi” partiye mensup ve aynı zamanda “avukat” olan “milletvekili”nin kardeşi ise, “cami yaptıran hayırsever” olarak tanınan “uyuşturucu baronu”nun sağ kolu olduğu gerekçesiyle gözaltına alındı... Ki, Emniyet Genel Müdürü'nün sağ kolu olan “Emniyet Genel Müdür Yardımcısı” da, bu baronla kanka olduğu iddiasıyla tutuklandı... Emniyet Genel Müdür Yardımcısı'nın oğluyla kendi kızına ortak şirket kurduran bu baronun, ispiyonlanıp içeri atılana kadar, öbür baronları ispiyonlamak için Emniyet'in “muhbiri” olarak kullanıldığı ortaya çıktı... Son bir haftada “Polis Okulu Müdür Vekili”nin öğrencilerle “eşcinsel” ilişkiye girmesi ve eşcinsel “emniyet amiri”nin porno siidisinin çıkmasıyla art arda sarsılan Emniyet'in uyuşturucu “bilirkişisi” de, aslında bu baronun imalatçısı olduğu iddiasıyla içerde.

Ana, oğul.
Abi, kardeş.
Baba, oğul.
Baba, kız.
Müdür, öğrenci.
Asker, polis, hâkim, siyasetçi.
Sanatçı, futbolcu, bilirkişi.
Cami.

Ve, o ülkenin Aileden Sorumlu Bakanı diyor ki: “Dizilerde öpüşme sahneleri var, aile yapımızla bağdaşmıyor, kamu vicdanında sıkıntı yaratıyor, şifre konmalı bunlara...”

Hep Behlül'ün yüzünden yani.

Ha bire öpüyor Bihter'i.
Bozdu milleti.

Hiç yorum yok: