24 Ağustos 2009 Pazartesi

Türkiye Top 5



Yerli Liste

1) İKİ MELEK - BENGÜ
2) RÜTBENİ BİLECEKSİN - KENAN DOĞULU
3) BU BÖYLE - SERTAB ERENER
4) SALLA - ATİYE
5) LA FONTAINE - MURAT DALKILIÇ

Yabancı Liste

1) WHEN LOVE TAKES OVER - DAVID GUETTA EE. KELLY ROWLAND
2) HUSH HUSH - PUSSYCAT DOLLS
3) I GOTTA FEELING - BLACK EYED PEAS
4) HOTEL ROOM SERVICE - PITBULL
5) PAPARAZZI - LADY GAGA

Yerli Rock

1) BENİ BENİMLE BIRAK - MANGA
2) HAYDİ GEL İÇELİM - YÜKSEK SADAKAT
3) DÜNYANIN SONUNA DOĞMUŞUM - MANGA
4) DUR GİTME - GECE YOLCULARI
5) NE GÜZEL GÜLDÜN - PİNHANİ

Murat Dalkılıç’ın La Fontaine’i zirveye doğru emin adımlarla ilerliyor. Şarkının sözleri bile isteye absürd ama en ilginç tarafı La Fontaine’in aslında fabl yazıyor oluşu, değil mi? “Ne söylesen masal gelir La Fontaine’den” demek iltifat mı oluyor yoksa açık açık hayvan mı demiş oluyoruz? Bu sorunun cevabını şarkının sevenlerine paslayacağım ama siz her halukarda, sevgilinize böyle şeyler söylemeyin.

Evlenmeliyiz, ilk 10’dan çıktı. İki hafta şansına 6 ve 8 numaralarda oldu diye iddiayı kaybettiğime yanıyorum. Yükselişine anlam veremediğim bir diğer şarkı Mustafa Sandal’dan Ateş Et Ve Unut. "İndir"den daha sıkıcı bir şey yapamayacağını sanıyordum ama beni yanılttı. Tarkan’ın düşüşünden daha üzücü bir şey varsa o da Musti’nin düşüşüdür heralde.

Manga’nın çok daha iyi yerleri hak eden şarkısı “Beni Benimle Bırak” rock listesinin zirvesindeyken, yerli listenin 19. sırasına kadar ancak tırmanabilmiş. Yabancı listede ise Çiğdem Tunç kılıklı Lady Gaga, Paparazzi isimli güzel şarkısıyla 28 numara birden yükselip ilk 5’e giriyor. Shakira’nın yeni parçası da sonunda tırmanışa geçti. “She Wolf” çok garip, Shakira’nın tarzından çok uzak ama oldukça sevilebilir bir şarkı. Daha da önemlisi (!) "La Tortura" klibi hariç neredeyse hiçbir zaman seksi bulmadığım Shakira’nın en ıslak rüyalara layık yeni hali. Şarkının videosundaki görünüşü aklı baştan alan cinsten. Kylie-vari poponun yarısını açıkta bırakan kostüm 10 numara! Oruçlu oruçlu daha fazla anlatmayacağım, gidin izleyin! Herkese iyi dinlemeler.

1 yorum:

wakan tanka dedi ki...

shakira, aman allahım cidden beni benden alıyo :D