24 Ağustos 2009 Pazartesi

Ödüllendim!



Yaratıcı blogger seçilmişim sevgili okurlar! Daha doğrusu Juvenil seçmiş. Kendisine çok teşekkür edip, ödülün raconu olduğu üzere kendim hakkında 7 şey yazıp 7 blogu ödüllendireyim.

- Hobi olsun diye yazmıyorum, hayalimdeki meslek yazarlık.

- Camlarla ilgili tuhaf bir şeyim var. Koca camekanı kırıp içinden geçtiğim oldu ve başka bir olaydan dolayı dizimde ufak bir cam parçası var şu an. Ama belli olmuyor, he he.

- Dünyanın tek ve en büyük derdinin ayrımcılık olduğunu, ayrımcılığın tüm kötülüklerin anası olduğunu düşünüyorum.

- Türkiye'nin medya ve sanat yoluyla ayağa kalkacağına, dünyada daha önemli bir edineceğine yüzde yüz inancım var.

- En sevdiğim film The Rules of Attraction, en sevdiğim film türü Amerikan bağımsızlarıdır.

- İnternet keşfi sayılırım :) Şu an çalıştığım işe internetten tanınarak girdim. İlk yayınlanan yazım da internetten bulunarak Milliyet gazetesine çıkmıştı.

- Zaman zaman hayatımı dizi sezonlarına bölüyorum. Şu an 7. sezonun başındayım. Dizinin en sevdiğim bölümü ise 6. sezonun başındaki "The One With Paris". Favori dizim de Friends anlayacağınız :)

Kendim hakkında 7 değil 7000 tane şey yazabilirim aslında ve hiç sıkılmam ama bu kadarı yeter. İşte benim ödüllendirdiklerim:

Coulrophobic Times: Yaratıcılık diyorsak budur yani.

RFK Style: Çünkü kafalarımız çok uyuşuyor.

Suat Kavukluoğlu: Çünkü bana inanıyor olması benim için çok önemli.

Öldüren Filmler: Bu ödül hiç skinde olmayacak da olsa çok güzel yazdığı için.

Airbatross: Tarzı olduğu için.

8/1: İhtiyacı olan son şey benim ödülümdür heralde ama bu son derece meşhur blog, çok çok güzel müzik tavsiye ediyor.

Geyik Mühendisi: Şahane geyik yaptığı için.

Daha çok önemsediğim bloglar da var(dır) ama sevdiğim siteleri bir kenara kaydetme alışkanlığım olmadığından unutuyorum. Affetsinler lütfen :)

1 yorum:

coulrophobic dedi ki...

Ehehe... ödül için sağol bidenesi.. :)