5 Ağustos 2009 Çarşamba

Aİ: Davut Güloğlu



"Tıpkı korku filminden çıkmış gibi; aynı maymuna benziyor. Kedi mi köpek mi kesiyor belli değil! Bu ve bunun gibi adamlar tam birer şaklaban."

Son şarkısında "Attığın zar yek mi yani / Nakit değil de çek mi yani / Kafana taktığın kep mi yani / Yaptığın pop rap mi yani" gibi hiç şaklabanlık içermeyen sözler kullanan Davut Güloğlu'nun çok yetenekli Hayko Cepkin hakkındaki sözlerini okudunuz. Hani bir adama "suratsız herif" dersin de "suratsız sensin, herif de g*tüne girsin" diye cevap verilir ya ben de Hayko'ya "şaklaban maymun" diyen bu moda ikonuna öyle bir cevap vermek isterdim. Fakat seviyesini bozmayalım güzel sitemizin. Bir de bu adamı Karadenizli simgesi ilan etmeyelim lütfen.

3 yorum:

wakan tanka dedi ki...

şaklabanın daniskası d. güloğlu olmuş, salak kendisni ne zannediyosa aptal ya, bide sataştığı adam bari kendinden alçak biri olsa neyse dicem.... :@

lecterhouse dedi ki...

eşek ve hoşaf işte :)

tuncywashere dedi ki...

Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu dedirten son polemik çalışmasıyla Davut yine kendini aptal yerine koymuş.Ordan burdan çalıp çırptığı şarkılara telif hakkı ödemeyen ve söz müzik davut güloğlu yazma görgüsüzlüğünde bulunan bir müzik hırsızından başka ne beklenebilir ki. Bön :)