6 Ağustos 2009 Perşembe

2009'un İlk 6 Ayında En Çok Satan Sanatçılar





1) İbrahim Tatlıses – Yağmurla Gelen Kadın (133.891)
2) Sezen Aksu – Yürüyorum Düş Bahçelerinde (100.000)
3) Kenan Doğulu – Patron (94.983)
4) Volkan Konak – Mimoza (88.962)
5) Funda Arar – Zamanın Eli (74.982)
6) Gülben Ergen – Uzun Yol Şarkıları (59.300)
7) Göksel – Mektubumu Buldun Mu? (52.000)
8) Serdar Ortaç – Gold Remix 2 (49.700)
9) Sibel Can – Benim Adım Aşk (45.320)
10) Seda Sayan – Aşkla (44.300)
11) Yalın – Ben Bugün (44.000)
12) Yusuf Güney – Bir Aşk Masalı (43.000)
13) Aslı Güngör – Aslı Güngör (41.983)
14) Sıla – İmza (40.000)
15) Hande Yener – Hayrola (37.000)

İlk 15 sanatçı ve son albümleri bu şekilde. Rakamların ne kadar içler acısı olduğundan bahsetmeyeceğim de Sezen’in albümü bir tane daha az satsaymış çok yazık olurmuş.

Albüm alın sevgili okuyucular. Her dinlediğinizi alın demiyorum ama bazı sabit isimleriniz olsun en azından. Nil, Nazan Öncel falan gibi.

Bir de benim bunun yanında uyguladığım bir yöntem var. İlla indiriyorsanız albümü, sevdiklerinizi satın alıp arkadaşlarınıza hediye edin. Azıcık canlansın piyasa. Vallahi bu gidiş, gidiş değil.

Not: Yazarınızın seçkisiyle 2009'un ilk 6 ayında çıkmış en iyi albümler listesi de yakında yayında.



3 yorum:

coulrophobic dedi ki...

-Volkan Konak'ın Serdar Ortaç ve Sibel Can'dan çok satmasına,
-Hande Yener'in Seda Sayan'dan az satmasına sevindim,
-Yalın'ın Seda Sayan'dan az satmasına şaşırdım. :)

tuncywashere dedi ki...

Bu listedeki 7 sanatçının orijinal albümüne sahibim. Kendilerine alınacak güzellikte albümler yaptıkları ve paramı sokağa attırmadıkları için teşekkür ediyorum :) Orijinal CD hakkındaki yorumuna da katılıyorum Lecterhouse. Korsan yüzünden şimdi pop müziği kurtarıcı güce sahip bir çok güzel sesin yok olup gittiğini gördüm. Mediamarkt albüm fiyatlarını en ucuz bulabileceğiniz yerlerden birisi. D&R 'ın da şu dönem içinde yerli yabancı bir çok albümde % 50 indirimde olduğunu hatırlatmak isterim. Reklamlar bitti :))

mast dedi ki...

fatih bu liste gercek mi? inanamiyorum ya! bu kadar az cd satiliyor türkiyede?! sok icindeyim! biliyorum korsan/mp3 türk müzik piyasasini cok kötü vurdu, ama bu kadar olucaginida sanmamistim. mesala hande yener ne kadar az satmis, gülünc bir rakam. tabii ibo en cok satan...
yusuf güney'e sevindim ama, yeni cikti daha.
gülben ergen'in sapik hayranlari birakmiyorlar onu...
sasirdim!