2 Temmuz 2009 Perşembe

Kendine Gel Sayeşte



Bazı okuyucularımızın yanlış anladığı bir şey var. Sayfanın en altındaki iletişim formunda yazdıklarınız bana geliyor. Hakkında yazdığım sanatçılara gitmiyor. Bazı ziyaretçilerim birisi hakkındaki yazımı okuyunca, o sayfanın altında da iletişim formunu görünce o sanatçıya mesaj yazıp yolluyor. Genelde gülüp geçiyorum sadece ama bu sefer kendime saklayamayacağım.

Bu kişi sanırım Mavi Şeker hakkında yazmış. Bu program hakkında yazdığım en iyimser şey Ece Erken'in ekrana dönüşünün uluslararası yas sebebi olduğuydu. Okuyucumuz Sayeşte öyle düşünmüyor belli ki. Şöyle demiş:

"Ben (...)dan Sayeşte. proğramınız çok güzel ama illa sanatçılar veya ünlülermi yarışacak seyiircilerinde yarışmasını istiyorum yani don-bastı kovboy gibi şeyler değilde sessiz film felanda oynayabilelim böle olursa daha çok kişi izler ve eğlenir. Bu arada MAVİ ŞEKER\'in yeni hali çok güzel"

1- Don bastı nedir?

2- Hangi aklı başında insan ünsüz insanların sessiz film oynayışını televizyonda izlemek ister?

3- Mavi Şeker'in nesi güzeldi de yenisi güzel olacak?

Sayeşte, şayet bunu okuyorsan bi tane açıklayıcı postayı bize çok görme. Mektubunu bekliyorum.

Özel Not: Arkadaşlarınla ebe ve saklambaç oynarkenki videolarını görmeyi çok isterim. Bana bunları yollarsan çok sevinirim ve çok eğlenirim canım.

5 yorum:

rahat yazar dedi ki...

fatih geçen TV'ye bakarken mavi şeker programını gördüm, altta 'donbastı' yazıyordu ve bende merak edip izlemeye koyuldum. Donbastı denilen şey oynamak üzere sahneye alınan seyircilerin müzik durduğu anda heykel konumunu alması ile yapılan yarışma. Müzik durduktan sonra hareket eden eleniyor. Yani bildiğin geyik oyun 'sandalye kapmaca'nın değişik versiyonu. Bu arada küçümseme mavi şeker iyi reyting alıyor
:) Etraf Sayeşte dolu!

tuncywashere dedi ki...

Ece abla seni çok seviyorum bi harikasın. Seni passaparola da kırmış olduğun potlardan beri takip ediyorum iyi ki varsın. Bi programda bi oda bi salonda yaşadığını görünce içim kıyıldı pek üzüldüm. Ama sonradan anladım ki o bir rezidenzsmiş. Bi de bana imzalı resmini gönderirsen çok sevinirim. Bizim kaför Sıdıka seni değil Seda Sayan'ı izliyomuş. Geçen gün saçımı Ece Erken sarısı yap dedim Seda Sayan sarısı yaptı. Ece abla sarısı istiyorum deyince de saçlarımı yaktı. Ece abla seni seviyomm :)))

Tamam sustum Sayeşte olmak pek zormuş :))

lecterhouse dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
milesaway dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ismailkaplan dedi ki...

:D ayh maddelere güldüm baya o don bastıyı izlemek zorunda kaldım biyerde kaderim böyleymiş napalım :(