6 Mayıs 2009 Çarşamba

Türkiye Top 5

Yerli Liste

1) SEVİYORUM SEVMİYORUM – NİL KARAİBRAHİMGİL
2) DÜNYANIN SONUNA DOĞMUŞUM – MANGA
3) SENDEN ÖĞRENDİM – FUNDA ARAR
4) HAYROLA – HANDE YENER
5) ÖZLEDİM – MURAT BOZ

Yabancı Liste

1) LOVE SEX MAGIC – CIARA EE. JUSTIN TIMBERLAKE
2) JAI HO! (YOU ARE MY DESTINY) – A.R. RAHMAN EE. PUSSYCAT DOLLS
3) RIGHT ROUND – FLO RIDA EE. KESHA
4) CALLE OCHO - PITBULL
5) POKER FACE – LADY GAGA

Yerli Rock

1) DÜNYANIN SONUNA DOĞMUŞUM – MANGA
2) SUSTUKLARIN BÜYÜR İÇİMDE – GRİPİN
3) AŞK DURDUKÇA – YÜKSEK SADAKAT
4) YILDIZLARDAYIM – GECE YOLCULARI
5) BEŞ KURUŞ YOK - GÖKÇE

Aylardır gördüğüm en iyi yerli top 5 karşımda. Nil’in şarkısı güzel, kızın kendi güzel, Manga saygıdeğer bir rock grubu, Funda Arar daha geleneksel şarkıları sevenler için güzel bir tercih ve iyi bir ses, Hande Yener tekrar kendine gelmesinin meyvesini topluyor ve Murat Boz’un Özledim’i oldukça iyi bir slow. Tıpkı Lerzan Mutlu’nun söyleyeceği gibi herkes mutlu, ben mutlu. Herkese iyi dinlemeler.

1 yorum:

LightYears dedi ki...

lerzan mutlu demişken albüm kapağına bakılması ve photoshop 102 dersinin temel öğelerinin gözlenmesi şiddetle tavsiye edilir.. magazinsel photoshop için birebir sevgili okuyucular..