28 Nisan 2009 Salı

Türkiye Top 5

Bir önceki haftanın sonuçlarıdır:

Yerli Liste

1) SEVİYORUM SEVMİYORUM – NİL KARAİBRAHİMGİL
2) SEVİŞMEDEN UYUMAYALIM – SILA
3) HEDER OLDUM AŞKINA – YUSUF GÜNEY
4) SENDEN ÖĞRENDİM – FUNDA ARAR
5) SON ÖPÜCÜK – ASLI GÜNGÖR


Yabancı Liste


1) RIGHT ROUND – FLO RIDA EE. KESHA
2) JAI HO! (YOU ARE MY DESTINY) – A.R. RAHMAN EE. PUSSYCAT DOLLS
3) LOVE SEX MAGIC – CIARA EE. JUSTIN TIMBERLAKE
4) PITBULL – CALLE OCHO
5) POKER FACE – LADY GAGA

Yerli Rock

1) AŞK DURDUKÇA – YÜKSEK SADAKAT
2) GECEYEDİR KÜSMELERİM – BADEM
3) DÜNYANIN SONUNA DOĞMUŞUM – MANGA
4) SUSTUKLARIN BÜYÜR İÇİMDE – GRİPİN
5) YILDIZLARDAYIM – GECE YOLCULARI

Nil geçtiğimiz hafta zirvede gezinirken biricik yazarınız Fatih Melek “Blogunu En Çok Savsaklayan Yazar” listesinde bir numaraya oturdu. Tebrik ediyoruz ikisini de.

1 yorum:

Emre dedi ki...

"Blogunu En Çok Savsaklayan Yazar"? sanmıyorum Fatih, geçen ay zirveye oynadım. =)

oha adını yanlış yazınca "Faith" oluyo, çok orgazmik.