28 Nisan 2009 Salı

Türkiye Top 5

Yerli Liste

1) SEVİYORUM SEVMİYORUM – NİL KARAİBRAHİMGİL
2) SEVİŞMEDEN UYUMAYALIM – SILA
3) SENDEN ÖĞRENDİM – FUNDA ARAR
4) HEDER OLDUM AŞKINA – YUSUF GÜNEY
5) HAYROLA – HANDE YENER

Yabancı Liste

1) JAI HO! (YOU ARE MY DESTINY) – A.R. RAHMAN EE. PUSSYCAT DOLLS
2) RIGHT ROUND – FLO RIDA EE. KESHA
3) LOVE SEX MAGIC – CIARA EE. JUSTIN TIMBERLAKE
4) PITBULL – CALLE OCHO
5) POKER FACE – LADY GAGA

Yerli Rock

1) AŞK DURDUKÇA – YÜKSEK SADAKAT
2) SUSTUKLARIN BÜYÜR İÇİMDE – GRİPİN
3) DÜNYANIN SONUNA DOĞMUŞUM – MANGA
4) GECEYEDİR KÜSMELERİM – BADEM
5) YILDIZLARDAYIM – GECE YOLCULARI

Bu haftanın olayı Hande Yener tabi ki. Şarkıcı Romeo şarkısı patladığından beri (2007 yaz, güzel günler) listelerde bu kadar yükselememişti. Kaç numaraya çıktığını bilemediğim Yalan Olmasın, ki çok güzel şarkıdır ve 10 numaraya çıkabilen Hipnoz’dan sonra, ki kısmen uyuz bir şarkıdır, sonunda tekrar ilk 5’te kendisi. Hayrola’yı tebrik ediyorum, albümün geri kalanının performansını da merakla bekliyorum. Çok çok iyi bir kliple Ok Yay’ın zirveye yükselmesi bence işten bile değil. Zaten Türkiye de iyi işaretler veriyor gördüğünüz üzere. Nil zirveye çıkıp indikten sonra, olabilecek en Türk favorisi şarkılardan biriyle Sıla’yı tekrar devirdi.

Yükselişi beni endişelendiren bir slow Gülben’in Giden Günlerim Oldu’su. Açıkçası BKM’den Oğuzhan’ı Hadise’nin katıldığı Beyaz Show’da gitarıyla “Gül Ki”yi söyleyince oldukça kıskanmıştım. Çocuk yakışıklı, komedi yazabiliyor, oynayabiliyor, Ferhat Göçer’in söylediği en iyi şarkıyı yazmış, onu da söyleyebiliyor, gitar çalabiliyor falan derken seyircilerin arasına gömüldüm ezilerekten. Bu yeni şarkısı beni kendime getirdi. Gülben’e verdiği şarkıya kötü diyemem ama Oğuzhan’ın vokalleri o kadar rahatsız edici ki içten içe bir “oh” çektim. Her şeyi de iyi olmasın kardeşim. Gördüğünüz gibi açık sözlüyüm :) (Gülben Ergen smiley’si)

Yükselişi beni telaşlandırmayan bir slow ise M. Boz’un Özledim’i. Bu şarkı oldukça güzel. Klibi sıkıcı da olsa, Boz’u bir sözü diğerini tutmayan “dım tıs”lardan başka bir şey söylerken görmek güzel. Manga ve Duman’ın rock listelerinde bile hala zirveye çıkamayışları ise üzücü. Şebnem Ferah da albüm yapınca ilk 5’e girmekle mi yetinsin yani? Olmaz öyle şey. Rock’a biraz destek lütfen sevgili dinleyiciler.

Diğer listeler zaten zar zor değiştiği için onların bahisleri haftaya kalsın. Herkese iyi dinlemeler.

1 yorum:

görkem dedi ki...

Hande umarım zirveye çıkar çok istiyorum.Hayrola'ya dinleyen bayılıyor, albüm ise inanılmaz derecede iyi tepkiler alıyor.benden bir müjde 2. klip yüksek ihtimal Deliler'e gelecek.Asıl müjde is Hande yanılmıyorsam bu ay içinde Manhattan'da konser vericek!