8 Nisan 2009 Çarşamba

Türkiye Top 5

Yerli Liste

1) SEVİŞMEDEN UYUMAYALIM – SILA
2) HEDER OLDUM AŞKINA – YUSUF GÜNEY
3) SEVİYORUM SEVMİYORUM – NİL KARAİBRAHİMGİL
4) KASABA – MURAT DALKILIÇ
5) MUAMMA – ATİYE

Yabancı Liste

1) RIGHT ROUND – FLO RIDA EE. KESHA
2) POKER FACE – LADY GAGA
3) LOVE SEX MAGIC – CIARA EE. JUSTIN TIMBERLAKE
4) JAI HO! (YOU ARE MY DESTINY) – A.R.RAHMAN EE. THE PUSSYCAT DOLLS
5) CALLE OCHO – PITBULL

Yerli Rock

1) AŞK DURDUKÇA – YÜKSEK SADAKAT
2) GECEYEDİR KÜSMELERİM – BADEM
3) YANDIM YANDIM YANDIM – BERTUĞ CEMİL EE. NİLGÜL
4) YILDIZLARDAYIM – GECE YOLCULARI
5) DÜNYANIN SONUNA DOĞMUŞUM - MANGA

Bu haftanın listesi budur. “Sevişmeden uyumayalım, kırolaşmadan şarkı söylemeyelim” diyen Sıla halen bir numarada. İlk 5'teki enerji dikkat çekici düzeyde yalnız. Hep genç isimler. Kaliteye gelince Nil başı çekiyor, Atiye'nin Muamma'sını ise klibi ve düzenlemesi sırtlamış.

Listenin geri kalanında 11 numaraya yükselen Ziynet Sali'den Beş Çayı dikkat çekiyor. Oldukça güzel parçanın klibinde Sali'nin oldukça ucuz gözüken kostüm tercihini ve videonun durağanlığını anlamadım bir türlü. Tamam hüzünlü bir şarkı ama hareketli düzenlenmiş. Klip ise insanın içini bayıyor.

Yabancı listede devasa zıplayışlar şaşırttı bu hafta. Justin'in “seksi” kastığı hiçbir şeyi pek sevmediğim için Ciara düeti de çok umurumda olmadı. 21 sıra yükselen bu şarkıyı, tam 48 sıra yükselerek gelen Jai Ho! takip etmiş. Şarkının orijinal isminde artist adı “A.R.Rahman & The Pussycat Dolls Feat. Nicole Scherzinger” olarak geçiyor. Okuyana kadar şarkının bitme tehlikesi var, siz benim yazdığım kısaltılmışıyla takılın. Beşinci sırada, bu haftaki yerine taa 50 numaradan yükselen Calle Ocho var. Listenin 20 numarasında ise Beyonce'nin şahane balladı Halo bulunuyor.

Rock listesinde dikkat çeken iki şey mevcut. Biri 55 numaradan 5 numaraya yükselen Manga, diğeri ise henüz ilk beşe giremeyen Duman parçası Senden Daha Güzel. Ben lisedeyken hayatı çekilmez kılan Duman hayranları nereye gitti acep? Herkese iyi dinlemeler.

Hiç yorum yok: