8 Nisan 2009 Çarşamba

Türkiye Top 5

Yerli Liste

1) SEVİŞMEDEN UYUMAYALIM – SILA
2) HEDER OLDUM AŞKINA – YUSUF GÜNEY
3) SEVİYORUM SEVMİYORUM – NİL KARAİBRAHİMGİL
4) KASABA – MURAT DALKILIÇ
5) SON ÖPÜCÜK – ASLI GÜNGÖR

Yabancı Liste

1) RIGHT ROUND – FLO RIDA EE. KESHA
2) POKER FACE – LADY GAGA
3) DEAD & GONE – T.I. EE. JUSTIN TIMBERLAKE
4) MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU – KELLY CLARKSON
5) TAKIN' BACK MY LOVE – ENRIQUE IGLESIAS EE. CIARA

Yerli Rock

1) AŞK DURDUKÇA – YÜKSEK SADAKAT
2) YILDIZLARDAYIM – GECE YOLCULARI
3) GECEYEDİR KÜSMELERİM – BADEM
4) YANDIM YANDIM YANDIM – BERTUĞ CEMİL EE. NİLGÜL
5) DURSANA DÜNYA – PİNHANİ

30 Mart listesi. Gecikti ama yayınlayayım dedim. Arşivdir ne de olsa, Billboard'un kendisi bile yayınlamıyor eski listeleri. Kıymet bilin! Allah alllaaaah...

Hiç yorum yok: