20 Nisan 2009 Pazartesi

Naylon Plak Ödül Töreni - 3. Kısım



Fatih: Ödüller oldukça heyecanlı değil mi? Ben içeride bayağı bir gerildim. Hak eden kazansın diyoruz tabi her zamanki gibi.

(Salon alkışlar)

Fatih: Bu sene de şarkıcılar bir çok farklı sanat alanında karşımıza çıktılar. Örneğin Keremcem “Elif” adlı bir dizide oynadı. İzlediniz mi?

(Salon alkışlar. Keremcem gülümsemektedir)

Fatih: Klasik bir zengin erkek-fakir kız hikayesiydi ama Keremcem, fakir kız rolünde çok başarılıydı bu sefer.

(Herkes gülmektedir)

Fatih: (Şaşırmış gibi yapar) Dizinin yarısı boyunca zırladığı için karıştırdım pardon, Keremcem dizinin jönüydü aslında. İzleyicilerden de kafası karışmış olan olabilir, dizi boyunca soyunan ve ağlayan Keremcem’di, adam öldürüp hapse düşen ise Elif isimli bir kız. Bir de Sibel Tüzün’ün Çılgın Dersane 2 adlı sinema filmi var. Bu film gösterime girdikten sonra Eurovision komitesi Sibel’le iletişime geçmiş.

(Sibel Tüzün yüzünde büyük bir gülümsemeyle dinlemektedir)



Fatih: “Gel seni yarıştığın senenin birincisi ilan edelim, uluslararası yıldız ol ama Allah aşkına bir daha film yapma” demişler.

(Herkes alkışlar. Fatih de muzipçe gülümsemektedir.)

Fatih: Sırada bu alandaki ödülümüz var. “En Kötü Uzun Formatlı Şarkıcı Videosu”. İşte kazanan… (Zarfı açar) İbrahim Tatlıses! İbo Show!

(İbrahim Tatlıses kızgınca sahneye gelir.)

Fatih:
Emmy’lerde bile yayından kalkan şovları pek kaale almazlar, tebrik ederim İbrahim Bey.

İbrahim Tatlıses: (Ödülü alır) Böyle mi olduk Fatih! Ben seni pezevenklerin elinden kurtarmadım mı? Hıyar!

Fatih: Bunları niye herkesin içinde söylüyorsunuz, ayıp değil mi?

İbrahim Tatlıses: “Abi beni dövüyorlar, kurtar” demedin mi?

Fatih: Beni kimse kurtarmadı! Beni Allah kurtardı! (Alkışlar, çıkar)

İbrahim Tatlıses: (Kamerayı tam suratının önüne çeker) Özlemişim bunu yapmayı. Bu ödülün anlamı. Her şey gibi. Bazı şeyler. Ödül verirken almak da. Ve bir ödülün içinde. Bir ödül daha varsa eğer. O zaman gerçekten anlamlıdır. Bu bir nesne. Bir obje. Bir subje. Bir oje. Peki bunun içinde ne var? Yürek var! Yüreğimiz var. Yüreğiniz var. Ciğerimiz var. Ciğerimiz yanar. Bu ödüle. Çünkü neden? Halk vermiş. Verdiyse alırız. Ormana bakın. Çıkın dağa, ormana bakın. Her şey, Allah’ın yarattığı her can verileni alır. Allah böyle yaratmış. İşte ben de aldım. Ülkemiz, vatanımız, benim evim, ailem, şarkılarım. hepsi verince alınır. Bu ödül gibi. Sakalı kesince daha gür çıkar. Ama damarı kesince? Kan akar. O akan kandır bu ödül. Ben her şeye rağmen, bunu alıır, öper başıma koyarım (Hakikaten öpüp başına koyar). Atamızın yolundaaa, göreneklerimizin gölgesindeee yürürüm. Bu ödül... çok büyük bir şey. Bir destan. Ergenekon (Kurnazca bakar) Evet.



(İbo sahneden inerken, dış ses anons eder)

Dış Ses: En Kötü Şarkı Sözü dalında ödülü vermek üzere sayın Erol Büyükburç’u sahneye davet ediyorum.

Erol Büyükburç: (Gelir, bir sürü saçma sapan şey söyler) Ve kazanaann!! (Zarfı açar) Bu yılın en kötü şarkı sözü… VJ Bülent! Zurna!

(Bülent sahneye gelir. Oldukça gergindir. Ödülü alır)



VJ Bülent: Çekil şurdan! (Erol Büyükburç uzaklaşır) Ay saat kaç? 8 mi? Ben bu saatte ayakta olmaya alışkın değilim. Yıllar boyu şarkıları sundum. Şimdi söylemişim çok mu? Ha çok mu?! Germeyin, çok pis gerilirim! Hep nedime, hiç gelin öyle mi? Yazın böyle söz de göreyim sizi. Kıymet bilmezler! Bunu yazan yüreğime kurban olasın. Ben bu şarkıyı çift anlamla yazdım. “Bende aşkın zurnası, sende cılız düdük” demek “ben aşkı iyi bilirim sen bilmezsin” demek. Bir de benim pipim 25 santim, seninki 5 santim demek. Bu mu kötü söz? Hangimizin pipisi yok ki? Sanat halk içindir, ben bunu halka yazdım. Sizin entelektüel şeylerinizi gelin benim 1 milyon farklı şapkama anlatın. Her gece ayrı şapka taktım, hala kötü söz diyorsunuz! Kaşlarım Ebru Gündeş’ten bile daha yokuş. İkisi yan yana büyük kanyon gibi oluyorlar. Bunlar mı kötü söz? Rica ederim. Siktirin gidin. Çok kırıldım. Mına koduklarım. Çok kırıcısınız. Bundan sonra her şarkıda tempomuzu biraz düşüreceğiz! Görürüm sizi, ararsınız zurnayı. (Cırlar) ZURNA KAFALILAR! (İner)

Dış Ses: Yılın “En Kötü İkinci Şarkısı” ödülünü takdim etmek üzere, karşınızda bu seneki Eurovision temsilcimiz Hadise.

(Hadise alkışlar eşliğinde gelir)

Hadise: Çok teşekkür ederim. Tabi ki de çok mutlu oldum. Bu sene hiçbir dalda aday olmamak hakkaten çok güzel. Plak şirketimle görüştük bu konuyu, onlar da çok mutlu. Hakkaten çok süper!

(Fatih'in sahne arkasından sesi gelir.)

Fatih (Ses): Ya ne tatlı kız bu! (Susar) Mikrofonum mu açık-- (Kesilir)

Hadise: Arkadaşlarımın performanslarını da tebrik ediyorum, eminim onlar da daha iyisini yapacaktırlar. Daha süperini inşallah. Tabi ki de her sene gelişiyoruz. Hakkaten bu böyle. Plak şirketim de böyle söylüyor. Tabi ki de biz bir ekibiz ve hakkaten süper işler yapmak istiyoruz. Şimdi bu kategorinin ikincisini açıklayacağım. İşte senenin en kötü ikinci şarkısı! (Zarfı açar) Oh my God! Yıldız Tilbe!

(Yıldız Tilbe gayet sakince gelir, ödülünü alır)

Hadise: Hakkaten tebrik ederim. Tabiki de süper!



Yıldız Tilbe: Bu ödül için çok teşekkür ederim. Çok önemli bir ödül. Benim şarkılarım hep yarıda kesildi. Buna çok kızarım. Gerçekten. Ama bunun suçlusunu biliyorum. İsrail’i sevmeyin. Katil onlar. Ben bi tek Allah’tan korkarım. Onlar korkmuyor. Bombalar atıyorlar. Ben güzel bir kadınım. Gerçekten. Şarkım da güzel. Bence siz bi bok anlamamışsınız. Bu şarkıyı Gülben Ergen’e verdim, almadı. Canı sağolsun. Avucunu yalar bundan sonra. Kenar gülü. (Gülben Ergen gülümseyerek ödül törenine getirdiği çocuğuna sarılır). Şarkılarımla ona cevap verdim. İbo Show’u özlüyorum. Pazar geceleri çok yalnızım. Hepinize iyi geceler.


Dış Ses: Reklamlardan sonra tekrar beraberiz.

Hiç yorum yok: