20 Nisan 2009 Pazartesi

Naylon Plak Ödül Töreni 2009 - 4. Kısım


Fatih'in Beyonce'yle yaptığı şov çok beğenildi.


Fatih: Sırada her sene değişen özel ödülümüz var. Geçtiğimiz sene Erol Köse, Kıraç ve Şule Güleç, “Komedi Dans Üçlüsü” utanç ödülünü paylaşmışlardı. Bu sene ise ödül “En Absürd Albüm İsmi” dalında verilecek. İşte adaylar…

Dış Ses: Tümü gerçektir! Nurhan Damcıoğlu, İki Tık Tık Bir Şık Şık! VJ Bülent, Beni Küçük Görene Bakın Zurna – Kalbinde Hayat Buldum! (Nefes alır) Tuğba Ekinci, Condom! İlknur Tekin, Taka Tuka! Sevda Demirel, Uyanma Vakti! Gül Erde, İsmini Bavula Tıktım! Kutsi, Aynadaki Yüzünün Karşılığı Benim! Kürşat, Bu Alemin Tekiyim!

Fatih: (Gülmektedir) Ve kazanan! (Zarfı açar) VJ Bülent! Beni Küçük Görene Bakın Zurna – Kalbinde Hayat Buldum!
(Alkışlar kopar, sahneye gelen giden yoktur)

Fatih: Evet, Bülent galiba bu gece aramızda değil. Ödülü onun adına, bu dahice kategoriyi akıl ettiğim için ben alıyorum.

Nurhan Damcıoğlu: (Seyircilerin arasından bağırır) Ödül benim hakkımdı! En iyi kanto ben yaparım!



(Müzik çalar. Fatih sahneden inerken dış ses anons yapar)

Dış Ses:En Kötü Albüm” dalında ödülü vermek üzere geçen senenin kazananı Gökçe karşınızda.

(Gökçe sahneye gelir)

Gökçe: Bu ödülü kazanmak hayatımda pek bir şey değiştirmedi. Yine de verenlere teşekkür ederim. Gördüğünüz gibi bir albüm daha yaptım bu yıl. Fatih ise halen otursun kös kös. Ha ha ha!

Fatih (Ses): İlki gibiyse kalsın! (Susar) Kapat lan şu mikrofonu!

Gökçe: Ve kazanan… (Zarfı açar) İsmail YK! Bas Gaza!



İsmail YK: (Alkışlarla sahneye gelir) Sağol bacım. Hah şimdi bu en kötü ödülü mü? Kim vermiş bunu? Bence verenlere sormak lazım. Bu ülkede albümüm satıyor mu? Bak deri eldivenlerim var. Deri bir ceketim. Bunlar yetmez mi iyi bir albüm için? Hangimiz gaza basmıyoruz ki? Ben burada içimizden insanı anlattım. İçinizden biri. Tıpkı muhtar adayınız gibiyim. Ben sokaktaki teyzemle yer masasında oturur yemek de yerim. Ama albüm öyle bir şey mi? Hayır. Serdar Ortaç da satıyor, ona kötü diyor musunuz? Çünkü çok kötü. Bildiğin rezalet. Şayze. Tamam bana kötü deyin ama ondan kötü demeyin. Bana asıl bunlar koyar. İyi geceler.

Dış Ses: Gecenin beklenen anı geldi! “Yılın En Kötü Şarkısı”nı açıklamak üzere geçen senenin kazananı Ebru Destan ve görmekten bıkmadığınız Fatih Melek karşınızda.

(Ebru ve Fatih sahneye gelir. )

Ebru: Fatih sana boyfriend’imi tanıştırmış mıydım?

Fatih: Evet Ebru, geçen sene en kötü şarkı seçildiğinde tanışmıştık.

(Kimse gülmez. Fatih şaşkındır)

Fatih: (Açıklamaya başlar) Geçen sene en kötü şarkı seçilmişti ya hani? Şarkının ismi “Boyfriend”di. Anladınız mı?

(Kalabalık sessizdir)

Fatih: Şarkıda diyordu ya “Tanıştırayım, boyfriend’im” diye.

(Ses yoktur)

Fatih: Şarkıyı hatırlıyor musunuz?

(Seyirciler şaşkınca birbirine bakar)

Fatih: Neyse bu ödül verme skeçleri bi boka benzemez zaten. Ebru’cum şarkın da müthiş kalıcı olmuş tebrik ederim.

Ebru Destan: Serdar Ortaç’tan şarkı aldım, yeni albümüm çıkacak.

Fatih: Mutlaka… Bu senenin kazananını açıklamak ister misin?



Ebru Destan: Evet. Karşınızda veliahtım, tacın yeni sahibi! Bu seneki Naylon Plak kazananı... (Zarfı açar) Alex! Depresif Poligon! (Fatih dürter) Pollyanna! Depreşik Pollyanna!

Fatih: Depresif Pollyanna!

(Alex hoplaya zıplaya sahneye koşar)

Alex: İsmim Alextronika, lütfen düzeltelim (Ödülü alır). Çok teşekkür ederim. Bu ödülün benim için anlamı büyük. Ben daha küçük bir çocukken Kral TV müzik ödüllerini izler ve “bir gün ben de onlardan alacağım” derdim. Ve işte bugün buradayım! Görüyorsunuz ya, hayallerin peşinden koşarsanız gerçekleşir. Bu şarkıyı yaparken bana herkes "oğlum bu elektronik müzik değil, hayal kuruyorsun" dedi ama son gülen ben oldum işte! Kral TV müzik ödüllerindeyim, kimmiş hayal kuran?! Onların hepsine teşekkür ediyorum, bana çok büyük azim verdiler. Ayrıca klipte tişörtlerime sponsor olan "Fairy"e çok teşekkür ediyorum, kendilerinden 5 lira aldık. Bu ödül benim için bir son değil, bir başlangıç. Hepinizle daha yükseklerde karşılaşmayı umuyorum. Bu ödül törenine de tişörtsüz gelmeme izin veren sayın Cem Uzan’a teşekkürü bir borç bilirim. Çok teşekkürler!. Hayallerinizi takip edin. Depresif de olsanız, Pollyanna olun. Ve unutmayın! Bu bir tercihtir, doğuştan gelen bir şey değildir. Değiştirebilirsiniz. İyi geceler!

Fatih: Ve heyecanlı bir ödül töreninin daha sonuna geldik. Bu sene de bizi yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ediyoruz. Basına bir fotoğraf vermek için şimdi tüm kazananları sahneye davet ediyorum! Lütfen buyurunuz.

(Kimse gelmez)

Fatih: Herkes nerede?

Dış Ses: Çabuk çabuk gittiler.

Fatih: Basın ne yapacak?

Dış Ses: Kim var kim yoksa çağır. Kazanması şart değil.

Fatih: Peteeek! Gelsene sahneye. Efendim? Çorabın mı kaçtı?

Dış Ses: Neyse boşver.

Fatih: Hakikaten Kral TV ödüllerine benzedik. İyi geceler ekran başındaki sevgili izleyicilerimiz.

Dırırırın dırırın dırırııııııııııııııııımmmmm!


Tarkan, canlı performansıyla izleyicileri coşturdu.

1 yorum:

L'Emperuer dedi ki...

Tek kelimeyle mükemmel =) Şu ÖSS maratonunda bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. Bazı cümleler var ki, özellikle tebrik edilesi ama tek tek söyleyemeyeceğim. Oy verdiğim şahsiyetlerin kazanması beni ayrı mutlu etti =P Yabancı müzik kategorisinde olmuyor mu bu ödüller? =P