20 Nisan 2009 Pazartesi

Naylon Plak Ödül Töreni 2009 - 2. Kısım

Dış Ses: Reklamlardan sonra yine beraberiz. Sırada yılın en büyük hayal kırıklıkları var. Bu kategori her sene kendinden bekleneni verememiş müzisyenleri ödüllendiriyor.

(Kamera sahnenin öbür köşesinde ödül vermek için bekleyen Seda Sayan'ı çeker)

Seda Sayan: Anacım ne stresli işmiş bu ödül vermesi. Vallaha ellerim ayaklarım titriyo bak (Seyirciye ellerini uzatıp gösterir). Kilo verdim, iki saniyede. Elma-krom bile böyle değil (Güler). Evet ben bu akşam yılın en büyük hayal kırıklığı olan albümü anons edeceğim. Daha fazla heyecanlandırmayacağım sizi (Zarfı açar) HANDE YENER GELİYOOOOOORR!!!



Dış Ses: Bu Hande Yener'in ilk Naylon Plak'ı. Şarkıcı geçen sene “En Kötü Video” dalında Romeo'yle aday olmuş ancak kazanamamıştı.

(Hande Yener gülümseyerek yerinden kalkar ve sahneye gelir.)

Hande Yener: Ahh biraz tempo istiyorum yani dans. (Ödülü alır) Ben bu ödül işini aştım aslında. Yenilikler peşindeyim. Yani at gözlüğü. Onu çıkarmak.. Çıkarmalı. DJlerle falan çalışmayı seviyorum. Benden önce kimse dans müziği yapmamıştı. Ben bu ülkeye yenilikleri getirmekle.. ee Yani yeniliklerle getirmeyi seviyorum. Yani bir beat var mesela. Bunu vuruyorsun, herkes dans ediyor mesela ama anlamıyorlar. Yani onun frekansı.. Böyle dünya dışından. Başka bir yere gideriz ya bazen. Konuşamadım. Yani ben dans müziğini getirdim. Bi de mükemmel albümler yapıp sonra sıçmayı getirdim. Yeni bunlar. Saçım mesela... Turuncu idi bir klibimde. Bir videomda saçım turuncu olarak kamera karşısına geçtim. Turuncu... bir ... saç.. Turuncuydu yani.. İlginçtir bu. İlginç bir şey turuncu saç. Çünkü.. Yoktur yani. Vardır ama Türkiye'ye ben getirdim (Elindeki içki şişesini gösterir) Bunu da Türkiye'ye getirdim. Free shop'tan. Teşekkür ederim bu ödül için. Ama bence gidip kendinize bi Romeo bulun.

Dış Ses: “En Büyük Hayalkırıklığı Şarkı” kategorisinde kazananı açıklamak üzere karşınızda Hepsi grubu eski üyesi Gülçin.

Gülçin: Herkese iyi akşamlar. Uuuuu... uuuaaauuuuuu...

(Bütün salon alkışlar)



Gülçin: Bu artık, Hepsi şarkılarında duyamayacağınız benim zenci gırtlağımdı. Geçmiş olsun diyorum kendilerine. Ayrıca buradan açıklamak istiyorum ki ben para veya aşk meseleleri yüzünden ayrılmadım bu gruptan. Benim ayrılma sebebim grup içinde yapılan ırkçılıktı. Zenci gırtlağım olduğu için beni köle pazarlarında satmaya çalıştılar.

(Salon şaşırır)

Gülçin: Üstelik ben havada durabiliyorum diye kıskanıyor bunlar beni. Kayseri'ye gidiyorken uçtum ben. Hepsinin şahidi var.

(Kamera Esra Ceyhan'ın şaşkın yüzünü gösterir)

Gülçin: ALLLLAAAAAAAH! (Kendini yere atıp yuvarlanmaya başlar) ALLLLAAAAAAH!! UUUUUAAUUUUUUUAAUAUUUU!

(Tarık Mengüç koşarak salonu terkeder)

Dış Ses: Gülçin Hanım ne yapıyorsunuz?



Gülçin: (Toparlanıp mikrofon başına döner) İşte bu senenin kazananı. (Zarfı açar) Hmm ben daha önce dinlemedim ama sıradaki grup tam ÜÇ kategoride kazanmış. Naylon Plak goes to.... Hepsiiiiii!!! Uuuuu..uuuauuuuuauuu...

(Hepsi sahneye gelirken, Dış Ses konuşur)

Dış Ses: Hepsi'nin “Dört Peynirli Pizza” isimli şarkısı En Büyük Hayal Kırıklığı Şarkı ve En Kötü Beste dalında kazanan olurken, albümleri “Şaka 9+1En Kötü Düzenleme ödülünü kucaklıyor. Grup geçen sene “Hepsi 1” adlı dizileriyle Naylon Plak kazanmıştı.

Hepsi: (Üç ödülün her birini biri alır) Biz dünya çapında bir Girl-Band olduğumuz için birimiz ayrıldı. Çünkü dünyaya bakarsanız her grupta birileri seperate olur. Yani gider, bye der. biz de o yüzden yaptık. Mesela Madonna, Spice Girls'den ayrılmasaydı bu kadar başarılı olabilir miydi? Biz de o yüzden bu award'u bağrımıza bastık. Bizim için en büyük hayal kırıklığı yani dissappointion Gülçin'in gitmesi değil nereye gitmesidir. Dubai'ye gitti. Akp yüzünden. Evet. Yes. Yeah! “We got the power” derdi Gülçin. Auauauauauaua derdi. Ona “Goodbye” diye bir şarkı yazdık. Ama Türkçe, sadece başlığı Goodbye. Öyle bi huyumuz var. Çok teşekkürler bu ödüller için.




(Reklama girer)

1 yorum:

unexpected dedi ki...

handeye öldüüüümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm süpersin :D