20 Nisan 2009 Pazartesi

Naylon Plak Ödül Töreni 2009 - 1. Kısım



Dırırırın dırırın dırırııııııııııııııııımmmmm!

Dış Ses: Hanımlar, beyler! Geleneksel Naylon Plak Ödülleri'nin gala gecesine hepiniz hoşgeldiniz!

(Alkış kopar)

Dış Ses: Karşınızda gecenin sunucusu Fatih Melek!

(Fatih gülümseyerek sahneye gelir)

Fatih: Ekran başındaki sevgili konuklarımız ve Lütfü Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı'ndaki milyonlarca davetlimiz, bu görkemli törende bize eşlik ettiğiniz için teşekkürler.

(Herkes alkışlar)

Fatih: Gerçi gelmeseydiniz muhtemelen bilgisayar başında saçma sapan bir şeyler yazıyor olacaktınız, kendimizi kandırmayalım.

(Kamera Tarkan'ı çeker. Gülmektedir.)

Fatih: Müzik açısından hareketli bir yıl geçirdik. Ancak 2009 daha da aksiyonlu olacakmış gibi görünüyor. İşaretlere bakarsak bütün dengeler değişebilir. Örneğin Gülben Ergen akustik albüm yaptı. Dikkat ediniz, çıplak sesini duyduk! Albümün kapağına yapıştırılacak “Verdiğimiz rahatsızlık için özür dileriz” etiketi son anda iptal edilmiş.

(Kamera kahkahalarla gülmekte olan Gülben Ergen'i çeker.)



Fatih: Sadece bu değil. Hepsi grubu artık 4 yerine 3 kişi.

(Salon destek vermek için alkışlar. Hepsi kızları el ele tutuşarak gülümserler kameraya)

Fatih: Son albümlerinde rap yaptıkları parçaların sahipleri beddua etmişti, tuttu heralde.

(Kahkahalar)

Fatih: Ortaçgil de aynısını Gülben'e yapacakmış ama o zaten bir kişi. (Salon gülümser) İşaretler diyorduk, dahası da var. Örneğin geçenlerde Sıla'ya Eurovision'u sormuşlar, “biraz politik bir yarışma” demiş. (Donar) Yok canım!!!

(Herkes gülmektedir. Sıla başını masumca yana eğer)



Fatih: Neyse kız her gece meşgul tabi, sevişmeden uyumuyor. Maalesef aynısını Ferhat Göçer için söyleyemiyoruz. Ferhat Göçer sevişince de uyumuyor.

(Ferhat Göçer gülümser ama televizyon izleyicisinin göz zevkini düşünen yönetmen göstermez bunu)

Fatih: Adam hem doktor hem de ülkenin en çok satan pop starı. İkisinin de hedef kitlesi farklı biliyorsunuz. Kimse Ferhat Göçer'in cazibesinden kurtulamıyor, ne iyi koca meraklısı kızlar ne de poster biriktiren liseli kızlarımız. Neyse ki bağırmaya başlayınca kaçışıyor herkes.

(Aslı Güngör kameraya gülümser, başını evet manasında sallar.)

Fatih: Evet, işaretler diyordum. Bunlardan daha çok var. İbo Show yayından kalktı, Deniz Seki hapiste, Nazire Şenlendirici istediği tazminatı 2 milyon dolardan 1.75 milyon dolara çekmiş.

(Salon muzipçe güler)

Fatih: Bu para karşılığında boşanmayı kabul edip bir Hollywood filminde rol alacak kendisi. Kara Şövalye'nin devam filminde. (Gülümser) Warner Brothers, Joker’in yerini bir tek bu bayan doldurabilir demiş.

(Hande Yener, Kemal Doğulu'nun kulağına bir şeyler fısıldar. Gülüşürler)



Fatih: Anlayacağınız yine heyecan dolu bir yıl bizleri bekliyor sevgili seyirciler. Fakat önce bu yılla hesaplaşmak lazım! İşte heyecanla beklediğiniz an! İşte Naylon Plak 2009 ödülleri!!!

(Herkes alkışlar, salonda spot ışıkları dolanırken Fatih sahneden iner.)

Dış Ses: Gecenin ilk ödülünü takdim etmek üzere hiçbirinizin tanımadığı bir Star TV yöneticisini sahneye davet ediyoruz. Hayati Yertutan!

Hayati: Herkese iyi akşamlar. Kral TV satıldıktan sonra biz bu ödülleri veremez olduk, tüm iş arkadaşlarımla beraber bir boşluk içerisindeyiz. Fatih Melek'e çok teşekkür ediyorum bu fırsat için. Sizi de çok bekletmeden ilk kategoride kazananı anons etmek istiyorum. İşte yılın en kötü video klibi. (Zarfı açar) Keremcem ve Kita! Hayallerin Peşinde!

(Müzikle beraber Keremcem sahneye gelir, ödülünü alır.)

Keremcem: Çok teşekkürler. Bu videoyu çekmeden önce “ya bir daha aşık olamazsam” diyordum kendime. “Ya bir daha sevemezsem”, “ya kalbim tekrar deli gibi çarpmazsa”? Ne yapacaktım o zaman? Gözlerime uyku girmiyordu. Kalbim.. Ve aşklarım.. Onlar olmadan.. Ben nasıl o rezalet dizileri yapabilirdim ki? Neyse ki çözümü Kita'da buldum. Kita animasyon bir karakter. Onu yarattım, ona aşık oldum. Alçak gönüllü bir kız. Bakire. Sesi çok güzel. Ferrari falan istemiyor. Mutfakta aşçı, sokakta hanım, yatakta fahişe. Artık ona aşığım. Geçen bir konserde kayayım derken yere yapıştım. Yaralarımı sardı. Atv'ye yeni bir saçma sapan dizi çektim. Ona güzel dedi. “Ne yakışıklı çocuktun, sana ne oldu?” demiyor bana. Aşkım o benim, İsmi Kita. Bu ödülü de beraber unutacağız. Ona teşekkür ediyorum. Kızıl saçlı, daha 13 yasında. Deli gibi sevişiyor. Seviyorum onu. Ödül için teşekkür ederim.

(Alkışlarla yerine geçer.)


Dış Ses: Reklamlardan sonra tekrar birlikteyiz...


3 yorum:

kral dedi ki...

süper ya bayıldım bn buna:D tbi en büyük ilgi sunucuya ( şakşak şak şakşakşak şak) xD

Adsız dedi ki...

ne saçma şeyleeer bunlar ya bunu yazan her kimse sen kimsin de bnm keremcemimle dalga geçiosnn!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

keremcem hakkında bu salakça şeyleri yazan kim be ayrıca bu nasıl saçma bir site...
bu arada yılın en kötü değil en güzel klibi ödülünü almayı sonuna kadar hak ediyorrrrr :)