27 Mart 2009 Cuma

Türkiye Top 5

Yerli Liste


1) SEVİYORUM SEVMİYORUM – NİL KARAİBRAHİMGİL

2) HEDER OLDUM AŞKINA – YUSUF GÜNEY

3) SEVİŞMEDEN UYUMAYALIM – SILA

4) KASABA – MURAT DALKILIÇ

5) SON ÖPÜCÜK – ASLI GÜNGÖR


Yabancı Liste


1) RIGHT ROUND – FLO RIDA EE. KESHA

2) POKER FACE – LADY GAGA

3) MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU – KELLY CLARKSON

4) DEAD & GONE – T.I. EE. JUSTIN TIMBERLAKE

5) CIRCUS – BRITNEY SPEARS


Yerli Rock


1) AŞK DURDUKÇA – YÜKSEK SADAKAT

2) YILDIZLARDAYIM – GECE YOLCULARI

3) GECEYEDİR KÜSMELERİM – BADEM

4) YANDIM YANDIM YANDIM – BERTUĞ CEMİL EE. NİLGÜL

5) DURSANA DÜNYA – PİNHANİ


Tahmin edilen şey oldu ve bir umut veren şarkıcı daha kıro söyleyenler kervanına katıldı. Sıla'nın “Sevişmeden Uyumayalım”ı için başka bir şey söylemek istemiyorum. Kısacık saçlar ve dışarı taşan göğüsler imajının da pek işe yaradığını söyleyemem. Asabi, “götüne güvenen şöyle gelsin” diyen kız daha iyiydi bence. Yine de şarkı listede 50 sıra birden yükselmiş. Haftanın bir diğer kazananı 18 sıra fırlayıp 9 numaraya oturan Funda Arar parçası “Senden Öğrendim”. Geri kalanında ciddi bir değişikliğe rastlanmıyor.


Rock listesinde yeni albümüyle varlıklarını zaman kaybetmeden belli eden Duman ve bence çok heyecan verici olmayan ama iyi parçaları “Senden Daha Güzel” var. Heralde 4 yıl olmuştu bir önceki albümleri çıkalı. Zaten kabak tadı vermişti o şarkılar, şimdi yine “kendimi sana sakladım” diyerek gönderme yapmanın alemi yok.


Yabancı listede ise bir yükseliş havası hakim. Topu topu 20 sıra olduğuna göre Lady Gaga, Kelly Clarkson, Enrique, Chris Cornell, Britney (If You Seek Amy) topluca yükselirken birileri düşmüştür ama anımızın eğlenceli şarkıları da bunlar zaten. Chris Cornell, Timbaland ürünü parçası “Part of Me” ile iyi bir rüzgar yakalamışken albümün rezalet olduğu haberleri dolaşıyor şimdi. Dinlemediğim için bilemeyeceğim durumu. Küresel bir hayal kırıklığı yaratan U2'nun yeni parçası “Get On Your Boots” ise ilk 20'de yok. Herkese iyi dinlemeler.

Hiç yorum yok: