1 Mart 2009 Pazar

Türkiye Top 5

Yerli Liste

1) KASABA – MURAT DALKILIÇ
2) SON ÖPÜCÜK – ASLI GÜNGÖR
3) ANLAMAZDIN – AYLA DİKMEN
4) BEN KİMİM – CANDAN ERÇETİN
5) SENİ BUGÜN GÖRMEM LAZIM – NAZAN ÖNCEL

Yabancı Liste

1) CIRCUS – BRITNEY SPEARS
2) HEARTLESS – KANYE WEST
3) THE BOY DOES NOTHING – ALESHA DIXON
4) NUMBA 1 (TIDE IS HIGH) – KARDINAL OFFISHALL
5) SINGLE LADIES – BEYONCE

Yerli Rock

1) AŞK DURDUKÇA – YÜKSEK SADAKAT
2) GECEYEDİR KÜSMELERİM – BADEM
3) YANDIM YANDIM YANDIM – BERTUĞ CEMİL EE. NİLGÜL
4) DURSANA DÜNYA – PİNHANİ
5) İDDİA – MOR VE ÖTESİ

Görüldüğü üzere Nazan Öncel'in liste başarısı göstermesi için saçmasapan şarkılar yapmasına gerek yokmuş. Olabildiğine “Nazan” bir şarkıyla, eski görüntülerden oluşan kolaj bir kliple 5 numaraya kadar yükseldi. Rock listesi birincisi Yüksek Sadakat'in yerli listede 6. sıraya çıkması sevindirici bir gelişmeyken, Nil'in “Seviyorum Sevmiyorum”u 13 numaradan 16 numaraya gerileyerek gerdi beni. Umarım klip gelince (yakındır), yükselir ta zirveye.

Bu hafta listeyi bu kadar geç girdiğim için kusura bakmayın. 2 Mart listesi açıklanmadan önce yetiştirdim en azından. Yoğunluk, iş, güç, ne yapalım. Herkese iyi dinlemeler.

2 yorum:

unexpected dedi ki...

4 klip çekip promosyonun suyunu çıkartan beyonce hanımı görmeyi dilerdik liste başlarında :)
ama hala britney bitchimiz zirvede (H)

görkem dedi ki...

bu geçen haftanın listesi