5 Mart 2009 Perşembe

Kısa bi arA(msterdam)









Bi aksilik olmadıysa bu haftasonu Amsterdam'da olacağım. Bu da demektir ki angut bilgisayarımın başında daha az, kanallarıyla meşhur şehrin sokaklarında daha fazla vakit geçireceğim. İşin içinde 6 Mart akşamı Hadise konseri de var. Hollandalı okuyucularımızı bekleriz.

Bu süre zarfında kaldığım mekanın koşullarına göre size yeni birşeyler yazabilirim de yazamayabilirim de. Zaten bitirmek üzere olduğum bir hikaye var, ilham verici bir şehirde onun üzerinde de çalışabilirim. Yazamazsam kızmayın yani, haberiniz olsun şimdiden.

Yalnız sizden bir ricam var. Yandaki Naylon Plak Ödülleri 2009 anketlerini oylamaya, oylattırmaya devam edin. Şimdiden 1000 oy oldu ama daha fazlasını istiyorum. Ödülleri açıklarken binlerce oyu hakeden bir şey hazırlayacağım emin olun.


Görüşemezsek kendinize iyi bakın canlar. İyi dilekler yollayın.

1 yorum:

ugur dedi ki...

Fatihim İyi yolculuklar dilerim,iyi gezmeler..
Gelişme olursa söylersin,takip ediyorum,
güle güle git,güle güle gel inş.
kendine çok iyi bak,öptm..

Fotoğraflarını görmek isterim,çekersen söylersin ok..
:))