3 Şubat 2009 Salı

Yha Magazinci Hakim Falan Mısın?



gerçekten çok harika bir şarkı murat bozunda klipte olması harika olmuş… süper bir sarkı 10 numara ses müttiş yaa bayıldım hella olsun aynen tempo murat:) gerçekten çok güsel şarkı süper yhaa ben böle bi şarkı görmedimm duymadım hayatında başarılar dilerim güzel güzel şarkılar bekliyoruzz.. YA BAYILDIM ŞARKIYA TVDE İZLEDİM HEMEN İNDİRDİM MURAT BOZDA RENK KATMIŞ KLİBE SÜPER:):):):) çok güzel şarkı bayıldım bu şarkı birinizde varsa birisi bana yollarsa sevinirim gercekten cok harika bir sarkı olmus gerci murat bozu pek sevmiorum ama klibe cok yakısmıss YOK BOYLE BİR ŞARKI YAA TAMM BENLIKK VALLA RUHUMA HITAP EDEN SARKILARA BAYILIYORUMM YAA DİLİNE SESINE SAGLIK BASARILARIN DEWAMINI BEKLIYORUMMM ….!!! songaz devam etmen dilegiiyle ya evet çok süper olmuş ben muratı mavi şeker programında izledim ve gerçektende çok senpatik buldum kendisini klip hakında söyliceğim süper harika yani bomba olmuş ayrıca murat bozun alması dahada süper olmuş yürü be kim tutar seniiiiiiiiiiiiiiiii??? yaaa süper ötesi =) mükemmelsinnn…..:):)xD manyak şarkı yaaaaa adam da çok tatlı hele o gülüşü aaaaaaah ahh murat bozun tahtın9ı oynatcak gibi görünüo çok güzel şarkı olmuş sizi ece erkenin progmanında izledim taıana da güzel bence keşke türkiyeli olsa onu güzellik yarışmasına katılırdı. ayh süper şarkı ya murat bozla dahada güzel olmuş iki murat yakıyo ortalığı walla ayyy dinle dinle bi hal oldum ezberledm walla şarkıyı:D murat boz nie klipte bn onu anlamadım süper manyak bi şarkı ya senin kadar güzel bişarkı söyleyeni ne gördüm nede duydum harikan çüüüüüüüüüüüüüssssssss yha inanılmas bişi ben cok beyendim….bide murat bola beraber cekmiş yha ayrı bi tadı var klibin yahu…..kral da hergün saat tam 2:30da verilio ……sevenlere duyrulur…. daha iyilerini bekleris murat….:D:D:D:D:D ses rengini çok beğendim,sanat yaşamında başarılarının devamını diliyorum murat. şarkı manyak güzelya çok beyeniyorumya umarım daha çokgüzel şarkı çıkar emo cular msn eklesin emocukıjjj ßuse..:D yaaa irem sen neden insanları yrgılıyosun sen magazinci hakim falanmısın bence insanları yargılamadan önce düşün hemşarkı süperrrrrrrr süreklii diinnleommm yhaaaaaa sarkıyıııııı aallahmm süperr yhaaa baska bişey bulamıommmmmm söyleyeckk süper harikaaaa bayıldmm all her seyinii yanınaaaaa süperrr hele murat bozz da çok yakışmışşşşşşşşşşşşşş ama yiine hatırlATMAK İSTERİM Kİİİ FIRAT ÇÖLOGLUUUUUUUU DAHA AYRII AMA SNDE ÇOKK GÜSEL YAPAMIŞŞSNNN YHA BAYILDMM ANLATAMAM VALA YHAA

Sırf okuyun da eğlenin diye koydum bunları. Seçme değiller, hepsi komik. Bu haftaki Türkiye listesinin 1 numarası Murat Dalkılıç'ın şarkısı hakkında bir sitedeki yorumlar bunlar. Şaşmamak lazım bu kadar dinlenmesine. Son cümleye özellikle dikkat. Yazan kız krize giriyor tam ortasında.

Bu arada madem konusu açıldı bir haber daha verelim. Murat Boz'un ilk albümü sonrası anlaştığı (o günden beri iyi şarkı yapmıyor) Dokuz Sekiz Müzik, yeni "hit"i Murat Dalkılıç'ı kaybetmiş durumda. Dalkılıç, Sony Müzik ile anlaşmış, albümü de oradan çıkacak. Beni ilgilendirmiyor da, sevenleri için söylüyorum. Yha süper şarkı valla.

3 yorum:

emre dedi ki...

Bu İkisi Sevgili Değil Mi?
Kızlar Boşuna Yırtınmı :D

Xylophon dedi ki...

sarki hic güzel degil!

rahat yazar dedi ki...

sinir oluyorum bu yorumculara.keremcem için de kendini parçalayanları gördük,aynı takım hepsi..'genç kızların sevgilisi olayı' ile bu piyasada varlar.şarkısı fena değil o ayrı.bu piyasa kaç murat boz daha görür onu bilemem:) (benzerleri türüyor devamlı)