19 Şubat 2009 Perşembe

Pet Shop Boys - BRIT Awards 2009 Medley



Bir numaralı müzik insanları, BRIT 2009 ödüllerinde Müziğe Dev Katkı adında bir onur ödülü aldılar. Bu da onların bize verdikleri ödüldü. İlginç bir şekilde 10 dakikalık performans konuk sanatçılar Lady Gaga ve Brandon Flowers'ında dahil olduğu bir detone şölenine dönüşmüş. Allahtan şarkılar mükemmel de umursayamadım. İşte medley'in içeriği:

Suburbia
Love Etc.
Left To My Own Devices
Always On My Mind
Go West
Opportunities
What Have I Done To Deserve This?
Domino Dancing
I'm With Stupid
Being Boring
It's A Sin
All Over The World
West End Girls

Videoyu göremeyenler buraya tıklayıp izleyebilirler.

3 yorum:

unexpected dedi ki...

Brandon sahneye gelince salon kopuyor yalnız (H)
Gaga'ya pek değinmiyorum. hatta bi süre gagasını tutmasını diliyorum.
Pet Shop Boys'a gelince iyi ki böyle bişey düşünmüşler hiç bitmesin istedim medley. Gerçekten harikalardı.

lecterhouse dedi ki...

chris, britney in yaşlılığına benzemiş o perukla :) bu kdr detone olmasalarmış keşke. ayrıca it's a sin'i ben daha güzel söylerdim. brandon nerden çıktı?

Adsız dedi ki...

kaliteli bir sekilde izlemek icin



http://rapidshare.com/files/200046304/Pet_Shop_Boys_Lady_Gaga_-_PSB_Medley_-_BRITs_2009_-_18th_Feb_09.part1.rar

http://rapidshare.com/files/200045755/Pet_Shop_Boys_Lady_Gaga_-_PSB_Medley_-_BRITs_2009_-_18th_Feb_09.part2.rar