5 Ocak 2009 Pazartesi

Türkiye Top 5

Yerli Liste


1) AŞK-I VİRANE – RAFET EL ROMAN

2) GRAM – SERDAR ORTAÇ

3) ANLAMAZDIN – AYLA DİKMEN

4) KIZIL MAVİ – EBRU GÜNDEŞ

5) KASABA – MURAT DALKILIÇ


Yabancı Liste


1) CIRCUS – BRITNEY SPEARS

2) HOT N COLD – KATY PERRY

3) SINGLE LADIES – BEYONCE

4) REHAB – RIHANNA

5) WOMANIZER – BRITNEY SPEARS


Yerli Rock


1) YANDIM YANDIM YANDIM – BERTUĞ CEMİL EE. NİLGÜL

2) DAYAN YALNIZLIĞIM – EMRE AYDIN

3) BU KEZ ANLADIM – EMRE AYDIN

4) DURSANA DÜNYA - PİNHANİ

5) İHTİMAL – GECE YOLCULARI


Ne şarkıymış kardeşim bu Aşk-ı Virane?! Gitmek bilmedi zirveden. Yeni yıla girdiğimize göre size bir güzellik yapayım, bir küsür senedir yayınladığım bu listelerin zirvesine 2008 boyunca kimler oturmuş görelim:


Yerli Liste'de Zirveye Çıkanlar


...Dan Sonra – Sıla ee. Kenan Doğulu (3 Hafta – 2008 içinde)

Vay Anam Vay – Tarkan (3 Hafta)

Kalp Kalbe Karşı – Aslı Güngör ee. Ferhat Göçer (7 Hafta)

Mucize – Demet Akalın (7 Hafta)

Bizim Şarkımız – Ferhat Göçer (2 Hafta)

Bas Gaza – İsmail YK (7 Hafta)

Biri Bana Gelsin – Ferhat Göçer (4 Hafta)

Şeytan – Serdar Ortaç (3 Hafta)

Aşk-ı Virane – Rafet El Roman (16 Hafta)


Yabancı Liste'de Zirveye Çıkanlar (Temmuz ve Sonrası)


Shine On – RIO (1 Hafta)

Give It 2 Me – Madonna (5 Hafta)

Disturbia – Rihanna (9 Hafta)

Womanizer – Britney Spears (8 Hafta)

Hot N Cold – Katy Perry (2 Hafta)


Yerli Rock Listesi'nde Zirveye Çıkanlar (Eylül ve Sonrası)


Bu Kez Anladım – Emre Aydın (3 Hafta)

İhtimal – Gece Yolcuları (6 Hafta)

Yandım Yandım Yandım – Bertuğ Cemil ee. Nilgül (4 Hafta)

Dayan Yalnızlığım – Emre Aydın (4 Hafta)


Yeni sene daha fazla 1 numara, daha kaliteli zirve sahipleri ve genel olarak daha güzel müzik getirir hepimize umarım. Örneği Nazan Öncel şimdiden getirdi. Herkese iyi dinlemeler.

Hiç yorum yok: