30 Ocak 2009 Cuma

"Nil Kıyısında" Şarkı Listesi



Nil genelde her tip şeyden bahsedererek anlatır aşkı ama bu sefer daha kestirme yollardan gitmiş gibi gözüküyor. "Kamikaze", "Kek", "Vahdettin" gibi şarkı isimlerine oranla daha uysal isimlendirilmiş yeni şarkılar. Liste şu şekilde:

1- Seviyorum Sevmiyorum
2- Çok Canım Acıyo
3- Yalnızlardanım
4- Ne Garip Adam
5- Ria (Emin değilim) ("Emin değilim" şarkının ikinci adı değil, Ria yazdığından emin değilim)
6- Eminim Sevmediğine (Bundan eminim :P)
7- Duma Duma Dum
8- Kırık
9- Aşkımız Her Zamanki Gibi Tehlikede
10- Yalnız Kalpler De Atarlar

Dikkat Çekici Şeyler:

1- Mastering Stuart Hawkes tarafından yapılmış. Aşağıdaki kişidir:



2- Son şarkının ismi şahane.

3- Albüm Londra'da hazırlandı.

4- Toplam albüm yaklaşık olarak 37 dakika. İlk albümden 2 dakika daha kısa.

5- Projenin çalışma ismini "The River Nile" koymuşlar. Gayet tatlı. Gerçek ismi "Nil Kıyısında" bildiğiniz üzere.

6- Sonunda açılan sitesi www.nilkaraibrahimgil.com mükemmel olmuş. Mü-kem-mel. O kadar.

Not: Herkesin dediğine göre İlla'ymış 5. şarkının adı :) Öyle olsun.

4 yorum:

DoDo dedi ki...

2)Son şarkının ismi şahane.

Buna Ciddi Anlamda Bende Katılıorum Cok Merak Ettimm..

rumuzsuz dedi ki...

Ria değil adı İlla :)

riotonanemptystreet dedi ki...

yalnızkalplerdeatar*
Gazeteye ilan verdim
Bekarım yalnızım
Siz de oyleyseniz
Gelin bulusalım
Lisede oğretmenim,ağırbaşlıyım
Bunlar size uyarsa
Sevmeye hazırım
Çift kişilik nedense
Yastığım yorganım
Allah nasip ederse
Sola kayacağım

Yalnız kalpler de atarlar
Bunu bir kenara yazın
Eger kışı atlatırsak
Güneye ineriz yazın
İyi taklit yaparım
Dolma sararım
Bunlardan bahsetmedim
Sürpriz yapacağım
Gazeteyi okudum
İlanıma baktım

Lisede öğretmendim,
Agırbaşlıydım...

*hayatımın bu döneminin soundtracki.

lecterhouse dedi ki...

bunlar mı sözler? isminden de güzellermiş. çok sağlam albüm mü geliyor, bana mı öyle geliyor bilemedim