2 Ocak 2009 Cuma

"Düm Tek Tek" Şarkı Sözleri (Orijinal ve Türkçe)



Hadise'nin Eurovision 2009 için hazırladığı “Düm Tek Tek”in sözlerine bayıldım diyemem ancak bunun sebebi beklentilerimin yüksekliğiydi. En azından hiçbir Eurovision şarkısından eksik olmayan “dream” kelimesini kullanmasaymış keşke. En azından “fantasy” yok. Şarkının sözleri Hadise, Stefaan Fernande ve Sinan Akçıl imzalı. Hadise ve Stefaan Fernande'nin birliktelikleri daha önceden “Creep”, “Prisoner”, “A Song For My Mother” gibi şahane işlere vesile olduğuna göre bu şarkıdaki kısmi sıradanlığın hepsini Sinan Akçıl'a yıkıyorum. Neyse, en azından tek başına yaptığı bestesi güzel ama bunun öcü alınacaktır sayın Akçıl.


İngilizce sözler bu şekilde. En beğendiğim kısımları renk kodlamasıyla göstereceğim. Mavi: şahane; yeşil: iyi; turuncu: vasat; kırmızı: kötü (muhtemel Akçıl sözleri)


Baby you're perfect for me
You're my gift from heaven
This is the greatest story of all times


We met in like in a movie
So meant to last forever

And what you're doing to me feels so fine


Angel, i wake up and live my dreams
Endlessly
Crazy for you


Can you feel the rhythm in my heart?
The beat's going düm tek tek

Always out it like there's no limit

Feels like there's no way back


Baby i read all answers
In your exotic movements

You are the greatest dancer of all times

You make me feel so special

No one can kiss like you do

As if it's your profession, feels so fine


Angel, i wake up and live my dreams
Endlessly
Crazy for you


Can you feel the rhythm in my heart?
The beat's going düm tek tek
Always out it like there's no limit
Feels like there's no way back


Can you feel the rhythm in my heart?


Bunlar da Düm Tek Tek'in Türkçe sözleri. Kendim çevirdim. Okuma zevkiniz için kısmen kafiyelenmiştir.


Bebeğim, benim için mükemmelsin
Cennetten hediyemsin
Bu tüm zamanların en güzel hikayesi


Filmlerdeki gibi tanıştık
Sonsuza dek sürmelik
Yaptığın şey mükemmel hissettiriyor


Melek, uyanıyorum ve rüyalarımı yaşıyorum
Sonsuza kadar, sana deli oluyorum


Kalbimdeki atışı hissediyor musun?
Ritmin akışı düm tek tek
Sınırı yokmuş gibi aklımı kaybettim
Sanki yok geriye dönmek


Bebeğim tüm yanıtları aldım
Seksi hareketlerinden
Tüm zamanların en iyi dansçısı sensin


Kendimi çok özel hissettiriyorsun
Kimse senin gibi öpüşemez
Mesleğin buymuş gibi; çok iyi geliyor


Melek, uyanıyorum ve rüyalarımı yaşıyorum
Sonsuza kadar, sana deli oluyorum


Kalbimdeki atışı hissediyor musun?
Ritmin akışı düm tek tek
Sınırı yokmuş gibi aklımı kaybettim
Sanki yok geriye dönmek


Kalbimdeki atışı hissediyor musun?

37 yorum:

dadaş dedi ki...

bence tek kelimeyle süper. şarkı ne kadar güzelse hadisede bi o kadar güzel şarkıyı yorumlamasıda HARİKA..GARANTİ İLK ÜÇTEYİZ ..

berksan dedi ki...

eski şarkılara bakınca ne görüyosunuz :) bi yığın saçmalık. özellikle rimi rimi ley ley ley lee lee le sakine gibi :). ingilizceye hakim birinin söylediği şarkı da bi başka oluyo canım. bakın beyler çok açık konuşuyorum garanti birinciyiz, en fazla ikinci oluruz, çok çok üçüncü oluruz.

Adsız dedi ki...

bencede tek kelimeyle harika.süpersin hadise.çokta güselsin bayılıyorum sana askım ben yha yerüm ben seni canımsın bole devam et hepinize mutluluklar kipiniss k.i.b:DD

melisa dedi ki...

süpersin canım benim yha bu arada merhaba ben adsısın ikisiyim canım hadisem bende sana ikisimin dediği gibi bayılıyorum aşkımsın buradan ölümsüz aşkımada slmlar onu çok seviyorum aşkım burakım neyse kibinis k.i.b

h!LaL dedi ki...

'' SÜPERSİN ''

Adsız dedi ki...

süpersin hadise senden kesinlikle birincilik bekliyoz başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

Şarkı süper.İngilizce olması ise bi ayrı güzel.hadiseye başarılar

Adsız dedi ki...

bence çook güzel ritmi fln ama türçesi biras götüüü.....bence çook sapıkça kimse senin gibi öpüşemez senin işin bu fln dioo çook seksisin dio bence biras götüüü....ama yinede güzel ve hoş ama ben hadiseyle öpüşmek ve sevişmek isterdim yılbaşında şarkı sölemeye çıplak çıktı kötüydü ama çıplak hali güzell yani onun dudağından öpmek istiyorumm(L)onunla sevişmekte istiyorummmm

Adsız dedi ki...

ya bende hadiseyle sevişmek istiyorum benimle evlenirse ilk işim onu yatağa yatırıp çırıl çıplak soyup sevişirim dudağındanda öperim...

lecterhouse dedi ki...

lan cevap yazmayacaktım bu yorumlara ama seninkine de kayıtsız kalamıyor ki insan :))) bildiğin kahkahayla güldüm, 13 yaşındasın heralde veya daha küçük. böyle şeyler yazmak seni tahrik ediyor sanırım. yemin ederim çok güldüm, resmen sergiye koymalık bir yorum ama senden özenip başkaları da yazmasın böyle şeyler.

ne alem okuyucularım var yaw. akıllarından ne geçerse paylaşıyorlar, hem de yazıyla

Adsız dedi ki...

kim ne dersee desinn şarkının bazı yerleri vasatmışda yok efendim kötüymüşte k.bakmayınn ama daha iisinin ne olabileceğinii bilmiyorumm ki kimsee bilmioduurrr şarkıı tekkk kelimeylee harikaaaa süperr türk müziğini çağrıştırıyorr hadisee sendeee süpersinn sahnedekii sovunlaa herkezii büyüleyipp 1. olacağınaa inanıyorumm..başarılar dliyorumm

kral dedi ki...

ne diosun fath snce nsı bi sonç bzi beklio??bnce gzl ama sn dha ii blirsin..

lecterhouse dedi ki...

bence ilk 5 kesin. hatta ilk 3 bile hiç zor değil. popüler isimler katılıyor olabilir (sakis rouvas, system of a down) ama biz en popüler zamanında tatu'yu da geçmiştik. mesele birinci olabilmesi. o da sadece o geceye değil mayısa kadar yapılan tanıtıma bakar. birincilik olabilir bence bu sene. ki sertab'dan bu yana athena hariç hiçbirine bu şansı vermemiştim.

Adsız dedi ki...

bHence çoq hoŞ bi Şarqı en Kötü iHtimaLLe 3.sıradayız diye düşünüyoRum.

Adsız dedi ki...

Muhteşem ötesi. kıpır kıpır insan yerinde duramıyor. Bir şarkı bu kadar mı bir insanın ağzına yakışır. çok güzel yorumlamışsın Hadise tebrikler.bu sene birinciyiz sabırsızlıkla bekliyorum yarışmayı. BAŞARILAR...

Adsız dedi ki...

ŞARKİ SÜPER.YORUM SÜPER. HADİSE SÜPER DAHA NE DENİLEBİLİR Kİ. BENCE DİĞER ÜLKELER YARİŞMAK ZAHMETİNDE BULUNMASIN ÇÜNKÜ BİZ HADİSEYLE VE BU ŞARKİYLA KESİN BİRİNCİYİZ.

Adsız dedi ki...

bencede arkadaşlar katılıyorumm hadise kesinn birincii zatenn şarkının türkçesii ve scmalığıı onemlii deill inglizcee yorumuu süperr gayett gsll uyuyoo millet şarkının türkçesinee bakcakk deill yha sonuçta yarışmadaa ne kadrr sess getirceğimizz onemli kii getireceğimizedee inanıyorummm inşş birinciyiiizzz

Adsız dedi ki...

bence süper bir şarkı erevizyono o katılmalı hak ediyor sana aşığım hadiseburadan benim düyama emreme slm söylüyorum onu çok seviyorum hı bu arada ben mervekesin 1. olucaız13 yaşındayım süleyman demirele gidiyorum kilste yaşıyorum 7. sınıfa gidiyorum okulca sana destek gödereceğizsevdiğim emremi öpüyorum

XeceX dedi ki...

y şrks d knds d spr bnc. 1.lk bzm dyrm bşk bşy dmyrm vll. hmşrm hds sn çk svyrm...

lecterhouse dedi ki...

çok güzel belirtmişsin :P

Adsız dedi ki...

süpersin çok teşekkür ederim.bu arada ben irem.hadiseyi çok ama çok seviyorum.şarkısı gerçekten çok başarılı.kendisi çok güze.l. alcaz başarılar hadise biz senin arkandayız:):):):) :) kib

irem dedi ki...

süpersin çok teşekkür ederim.bu arada ben irem.hadiseyi çok ama çok seviyorum.şarkısı gerçekten çok başarılı.kendisi çok güze.l. alcaz başarılar hadise biz senin arkandayız:):):):) :) kib

Adsız dedi ki...

benecrin seni çok seviyorum hadise abla zaten sen süpersin şarkı süper yanında oynuyanlar süper sahneyi de kullanıyorsunuz
zaten daha bişi kalmadı bunlar
olduğu sürece birinciyiz
en
kötü ihtimalle İLK 3TEYİZ zaten
senin yarışmanı büyük
bir zevkkle bakliyoruz biran önce yapılsaydı kaşka eroevizyon

ben ECRİN

Adsız dedi ki...

HADİSENİN ŞARKISINI ÇOK BEĞENDİM ŞARKI SÖZLERİDE ÇOK GÜZEL HEDİSE ÇIKMADAN ÖNCE İSMAİL YK YA HAYRANDIM ŞİMDİ HADİSE YE HAYRANIM HADİSEYİ ÇOK SEVİYORUM HADİSE BEBEĞİM BENİMMMMMMM

yusuf tuba tulay dedi ki...

hadise
seni cok seviyorum sen bazı salakların aptalca yorumlarına bakma şarkın mükemmel olmuş ben senin şarkını ezberleyip mavi şekere glip şarkını söyleyecem sen bitanesin 1 numara hadise
seni çok sevip beğenen yusuf.tuba.tülay seni çokkkkkkkkkk seviyoruz...

Adsız dedi ki...

bence süper. seni çok seviyoruz hadise YES DESTEK NO KÖSTEK kalbimiz seninle atar düm tek tek eurovision 1.HADİSE SİVASLI HADİSE SÜPER VAVVVVVVVVVV HADİSEEEEEEEEEE

Adsız dedi ki...

har harfe mükemmel.kesinlikle ilk üçteyiz.süper bir şarkı.BAŞARILLLAAAAAAARRRRRRR!!!!!

Adsız dedi ki...

Valla BU Şarkıyla İyi Bir Derece Alırsak Ya Dünya Ülkelerinin Müzikten HAberi Yok Yada Kimse Sözleri Takamamışş Tüm Oylar Müziğe Verilmiş Olur Başka Türkü Bir de Hadisenin Kıvırtmasına Oy verirler Yoksa Oy Moy Çıkmaz

Adsız dedi ki...

ya bence şarkıyı çok güzel sölüyor ama ben söleyeiyorum çok güzel hadiseyi çok seviyorum ben de sivaslıyım!!!

DÜM tek TEK

ebru dedi ki...

hadisenin diğer şarkıları gibi bu şarkısıda çok mükemmel.diğer şarkıları mükemmel ama bu hepsinden farklı güzel.zaten bizi eurovisionda en iyi temsil edicek kişi hadiseydi bence.bence kesin birinciyiz.birinci olamazsak bile en fazla 2.yiz.hadiseyi çok seviyorum ve onun hayranıyım

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel bence bu şarkıyla ilk üçe gireriz mükemmel hatta birincilikte olabilir hiç zor değil hadise eurovision gecesi hadise yaratacak inanın hadiseyi çok seviyorum en doğru seçim bu

Adsız dedi ki...

gördük ilk üçü bence kıyasa kıyas bir mücadele idi herkes hakketiğini aldı hadisenin 4. olması bile bir şans...

Adsız dedi ki...

hadisenin sesi gerçekten çok berbattı,kabul etmeliyz ki canlı performansı sıfır....ama dans kareografi vs mükemmeldi,eurovision adaletsizdi bence,birinciliği hakeden azeri adaydı,sarkıda harikaydı kareografi de herşey mükemmeldi,eee yiğidi öldür hakkını yeme...yine de ii bi başarıydı 4. olabilmek.önemli olan katılmaktı falan filan xD xD

Adsız dedi ki...

Bnce de AZERBEYCAN sprdi...1.liği onlar hak ediodu...Hadise'nin sesi berbat çıktı...kıyafeti de boK gibiydi...yılbaşında daha gzl söyledi...

çorumlu kader dedi ki...

bn çorumlu kader :)hadise sen hiç üzme canını bnce çok güzel bi performans sergiledin bayılıorum sana aşkımsın:)

Adsız dedi ki...

İNGİLİZCESİ DAHA GÜZEL :h

Adsız dedi ki...

süpersin ingilizcesini terci ederim