24 Aralık 2008 Çarşamba

Yılbaşı Neşesi, Yılın İlk Karlı Günü!



Bana neredeyse hiç olmaz ama bu sene yılbaşıyla ilgili acaip bir heyecan var içimde. 2009 çok güzel mi geçecek de kendini hissettiriyor bilemiyorum ama bütün klişeleriyle yılbaşı havasına giresim var. Tabi ağaç süslemekten bahsetmiyorum, manevi olarak demek istedim. Bis Film Festivali'nin ikinci ayağı "Kendini İyi Bisset"i bu sebepten dolayı yılbaşı filmleriyle bitireceğim. 5 filmlik bu maratonun listesi şöyle:

- As Good As It Gets
- Notting Hill
- Mamma Mia!
- Love, Actually
- The Holiday

Bunun yanında bugün kar yağdı ve inanılmaz mutlu etti beni. Zaten günlerdir erken kalktığım için sabahlara karşı yeni keşfettiğim bir sevgi buldum içimde, bir de bembeyaz kar yağınca inanılmaz güzel oldu. Bugün ilk defa izlediğim Beyonce'nin dokunaklı şarkısı "Halo" ve bol ışıklı klibi uyumlu bir şekilde eşlik etti. Karlı günlerin mükemmel şarkısı "Her Yerde Kar Var"ı da unutmadım. Tıklayıp indirebilirsiniz.



Blogun tasarımında biraz değişiklik yaptım. Bir kere açılıştaki resmi değiştirmeyeceğimi söylemiştim ama Ahmet'in yolladığı resmi asla es geçemezdim. Kendisine hem bu tasarım için hem de sitenin asıl logosunu çizip yolladığı için teşekkür ediyorum. Böyle düşünceli hareketler, ufaklı büyüklü jestler tam yılbaşı zamanına giden şeyler işte. Çok memnun etti beni, sağolsun.

Gerçi yarın hava açacakmış ve hayat tam gaz devam ettiğine göre sürekli neşeli yılbaşı Elf'i gibi dolanamayacağım ama hayal etmekte sakınca yok :) Şimdilik bu resimle X-mas Joy yapalım sonrasında ben ve en yakın arkadaşlarımın Elf kılığında dans ettiği videoyu da koyacam :) Şimdiden mutlu yıllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Hiç yorum yok: