15 Aralık 2008 Pazartesi

Türkiye Top 5

Yerli Liste

1) AŞK-I VİRANE – RAFET EL ROMAN
2) HERKES EVİNE – ZİYNET SALİ
3) SEN SÖYLE HAYAT – FERHAT GÖÇER
4) ANLAMAZDIN – AYLA DİKMEN
5) BAS GAZA – İSMAİL YK

Yabancı Liste

1) WOMANIZER – BRITNEY SPEARS
2) HOT N COLD – KATY PERRY
3) IF I WERE A BOY – BEYONCE
4) KEEPS GETTING BETTER – CHRISTINA AGUILERA
5) FORGIVE ME – LEONA LEWIS

Yerli Rock

1) DAYAN YALNIZLIĞIM – EMRE AYDIN
2) YANDIM YANDIM YANDIM – BERTUĞ CEMİL EE. NİLGÜL
3) BU KEZ ANLDIM – EMRE AYDIN
4) İHTİMAL – GECE YOLCULARI
5) KARA GÖZLÜM – SEKSENDÖRT

Ayla Dikmen’in 10.sıradan yükselen “Anlamazdın” şarkısı, Ebru Gündeş’in 17 sıra yükselip 8. sıraya oturan “Kızıl Mavi”si, 12. sırada Ebru Yaşar’ın İsmail YK’yla ortak çalışması “Seviyorum Seni” ve 139 numaradan 15’e yükselen Serdar Ortaç’ın “Gram”ı hem şaşırtıyor hem de, ilki hariç, üzüyor beni. Aylardır aynı isimler tarafından domine edilen Top 5 bunlarla dolarsa çok yazık olacak. Serdar Ortaç’ın iki şarkısının beraber mevcudiyeti bile yeterince tehdit edici.

Yerli rock listesinin ilk 20 sırasını sadece 14 farklı sanatçı oluşturmuş. Yabancı listede ise ciddi bir değişim yok. Beyonce’nin iki single’ı arayı iyice kapatmış bu hafta. “Single Ladies” Top 5’in hemen altında altıncı sırada. Albümü hakkında yazdıktan sonra Ziynet Sali’nin nihayet bir numara daha yükseldiğine de dikkat çekeyim. Tamamen benim sayemde olduğunu iddia edeceğim, aksi ispat edilemez nasıl olsa. Herkese iyi dinlemeler.

Hiç yorum yok: