2 Aralık 2008 Salı

Türkiye Top 5

Yerli Liste


1) AŞK-I VİRANE – RAFET EL ROMAN

2) BAS GAZA – İSMAİL YK

3) HERKES EVİNE – ZİYNET SALİ

4) SEN SÖYLE HAYAT– FERHAT GÖÇER

5) APTAL – DENİZ SEKİ


Yabancı Liste


1) WOMANIZER – BRITNEY SPEARS

2) IF I WERE A BOY – BEYONCE

3) RIGHT NOW (NA NA NA) - AKON

4) HOT N COLD – KATY PERRY

5) KEEPS GETTIN' BETTER – CHRISTINA AGUILERA


Yerli Rock


1) YANDIM YANDIM YANDIM – BERTUĞ CEMİL EE. NİLGÜL

2) DAYAN YALNIZLIĞIM – EMRE AYDIN

3) BU KEZ ANLADIM – EMRE AYDIN

4) İHTİMAL – GECE YOLCULARI

5) KARA GÖZLÜM – SEKSENDÖRT


Emre Aydın iki şarkısıyla Yerli Rock listesinin ilk 5'inde, Feridun Düzağaç üç şarkısıyla ilk 20'nin içinde, Göksel ve Gripin'e de ikişer şarkısıyla rastlıyoruz. Ferhat Göçer iki şarkıyla Türkiye listelerinin ilk 10'una girmeyi başarırken, Ajda Pekkan iki şarkısıyla ilk 15'in içine girmiş. Murat Boz 16. sırada takılırken klonu Murat Dalkılıç “Kasaba”yla 19 numaraya yükselmiş. Yaşar 87. sıradan 15. sıraya devasa bir sıçrayış yaparken, Mucize'den beri listede yüzü gülmeyen Demet Akalın albümünün en kötü şarkısı Gururum'la 9 numarada karşımıza çıkıyor. Emre Aydın'ın bu listeye de giren iki şarkısı ise ilk 20'nin en eski iki şarkısı olarak duruyorlar (Dayan Yalnızlığım 58inci haftasındayken, Bu Kez Anladım 84.haftasını doldurmuş). Yabancı listede ise hemen hemen hiçbir şey değişmezken 50 Cent'in ciddi ciddi gümleyen “Get Up” single'ını şimdilik zirvesi 16. sırada görüyoruz.


Hepsinden çıkardığımız sonuç: Yeni ve düzgün sanatçılara ihtiyacımız var. Herkese iyi dinlemeler.

Hiç yorum yok: