29 Aralık 2008 Pazartesi

Küçük Dağlar ve Ben



"- Dansta bir devrim mi bu albüm?

Hem de komple devrim! Zaten benim ihtiyacım olduğu için böyle bir albüm yaptım. Ne dinleyecek ne de eğlenecek albüm bulabiliyordum. Kendimi bağdaştırabileceğim bir müzik olmadığı için ben de müzik üzerinde çalışmaya başladım.

- Kimleri devirdiniz?

Kendimi. Onu da kendime yaptım.

- "Even Better"da bunu başarmıştınız aslında...

Devrim dediğim şey aslında Even Better ile açtığım kapıydı. Asıl devrim bu albümde başlıyor. Bütün mesele o kapıyı açıp geçmekti. İlk albümde kapıyı açtık, şimdi ise fotoğraflardaki gibi bayrak dikiyoruz."


Bedük'ün yakın tarihli bir röportajından. Çok mu lazım bu devrim meselesi Allah aşkına? Müziğimizde o kadar devrim yapıldı ki birkaç yıldır, oturup sıradan pop söylemek yeni devrim sayılabilir. Bedük'ün ikon olmanın öyle kolay olmadığını iddia eden bir sözünü sonuna kadar katılarak yayınlamıştım blogda. Ama görünen o ki devrim yapmak pek de zor değilmiş. Yerli şarkıcıların neden yüzde doksanının konuşmasından çok sadece şarkı söylemesini istediğimi hatırlatıyor.

Hiç yorum yok: