7 Aralık 2008 Pazar

2008'in En Kötü Filmleri

En beceremediğim şey bütün yıl gösterime girmiş filmleri değerlendirip en iyi/en kötü listesi yapmak olduğu için yabancı gazeteler bu işi üstlenince mutlulukla yayınlıyorum. İşte New York Post'a göre 2008'in en rezil filmleri:



1- The Love Guru: Sadece Mike Myers olsa iyiydi. Justin Timberlake ve Jessica Alba da var.

2- The Hottie & The Nottie: Paris Hilton'un filmografisi genelde başyapıt doludur ama bu sekmiş niyeyse.

3- Mad Money: Çok fazla kimyası tutmayan kadın, komik olmayan senaryo.

4- What Happens In Vegas: Fragmandaki mutfak lavabosuna işeme sahnesiyle beni kaybetmişti zaten.

5- 10.000 B.C.: Belki de milattan 10 bin yıl öncesindeki karakterlere günümüz İngilizcesini konuşturmak zekice değildi? Tabi sorun başka da olabilir.

6- Babylon A.D.: Yönetmeni Mathieu Kassovitz bile sevmedi, başka kim sevsin?

7- You Don't Mess With The Zohan: İzlemedim ama bu listeye girişi bile bana oldukça komik gözükmesini engellemiyor. Her Adam Sandler komedisi gibi bir şeyi konu edinir, sonra espri yapmak için o şeyi stereotipin allahına çevirir. Yine de gülersiniz.

8- Rambo: Sevmediğim hemen her şey.

9- Witless Protection: İlk defa bu vesileyle duydum, memnun oldum.

10- Beverly Hills Chihuahua: Çok sağlam gişe yaptı Amerika'da ama konuşan hayvan olayını tükettiler artık sanırım.

Hiç yorum yok: