31 Aralık 2008 Çarşamba

2008 Koleksiyonu

















































































Canım ailem, sevgili arkadaşlarım. Aşırı duygusal yaşlı adam triplerine girmek istemezdim ama yılın son gününde sizleri hak etmiş olmak için nasıl bir iyilik yaptım diye soruyorum kendime :) Umarım sizlerin yanında olma ayrıcalığını hiçbir zaman yitirmem.

Sadece alelacele seçebildiğim bu resimlerdekilerin değil hepinizin ve yazdıklarımı okumak için zaman ayıran herkesin yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum. Hep derler ki bir yaşa kadar her yıl öncekinden daha güzel olur, sonra o yukarıya gidiş dururmuş. Sizin ve benim yeni yıllarımız hep öncekinden daha güzel olur umarım.

Sanat blogu diye günlük tutulmaz mı diyordunuz? Alın işte :)

8 yorum:

Seven-Hill dedi ki...

Herkesin yeni yılı şimdiden kutlu olsun! 2008 benim şüphesiz en b*ktan yılımdı! Inşallah 2009... Neyse, Happy (crappy) New Year!

edda dedi ki...

senden güzel yılbaşı hediyesi mi var?:)
hep yanımızda ol yakışıklı nice beraber yeni yıllara...
fotograflar için teşekkürler ,cok duygulandım :,)

lecterhouse dedi ki...

inşlh yenisi cok daha iyi olur sevenhill. edacım ben de bunları düzenlerken bi hoş oldum, koca yıl geçmiş :) ama neyseki beraber geçmiş. yenisi de öle olcak inşlh.

Adsız dedi ki...

ay lav yu
u know me

L'Emperuer dedi ki...

Hah sen de mi Mamma Mia!daydın, yoksa o gördüğüm çocuk sen miydin :o

Sie sind sehr schön. Gott wird euch vergeben, zu lieben =P

lecterhouse dedi ki...

google translate den anladığım kadarıyla teşekkürler :p

L'Emperuer dedi ki...

Teşekkür ediyorsan doğru anlamışsındır herhalde :P

L'Emperuer dedi ki...

Bu arada ilk başta fark etmemiştim ama sen de mi Will&Grace fanısın! Türkiye'de çok az var W&G bilen, üzücü tabi.