9 Kasım 2008 Pazar

Avrupa'nın Favorisi Emre Aydın!



Niye basında bu kadar az yer alıyor bilmiyorum ama Emre Aydın geçtiğimiz günlerde Liverpool'da yapılan MTV EMA 2008'de Avrupa'nın Favori Sanatçısı ödülünü kazandı!!! Sagopa, Hayko, Hadise ve Hande'nin arasından bizi temsil etmek üzere seçildiğinde pek umutlu değildim ama bileğinin hakkıyla ödülü kaptı, helal olsun. Bu arada ülkelerden puan sistemiyle oy verildiğini, dolayısıyla kaç oy aldığının önemli olmadığını, sadece adaylar arasında en fazla oy alan olmasının önemli olduğunu belirteyim. Yani Türkiye'den milyonlarca oy alması yeterli değildi, tüm ülkelerden destek gerekiyordu ve geldi. 5 adaydan en fazla puan toplayan ilk 3'ün açıklandığı gecede adaylar arasında görece en popüler isimler olan Leona Lewis ve Dima Bilan'ın ilk üçe giremeyişi şaşırttı beni. Emre'yi tebrik ediyoruz, yeni albümüne şans getirir umarım bu ödül.



Dip Not: Söylemek istemiyordum ama teşekkür konuşmasının sonunda bariz bir Borat aksanı mı var yoksa bana mı öyle geldi? Link burada, siz karar verin. http://www.youtube.com/watch?v=1HKgUlqD7hk

2 yorum:

triancula dedi ki...

dima bilan ve leona lewis 4. ve 5. oldu. emre 1. oldu. korkunç bir şaka gibi ama haketmişti o da ayrı bi konu.

hakaten biraz çuvalladı ama o dakka itibariyle pek de önemli değil. kolay mı o ikisi arasından -fark atarak- sıyrılmak!

helal be.

lecterhouse dedi ki...

aksan hariç her şey güzeldi bence.o da heyecandandır elbet. olacak o kadar.