16 Ekim 2008 Perşembe

Hayal Dünyalarında Türk Ünlüleri



"Öyle bir kesti ve baktı ki kendimi acayip, bir tuhaf hissettim. Gözünü alamadı. Bugüne kadar bana bir erkek bile böyle bakmamıştı. Acayip korktum. Ben de bakınca bu kez yanındaki erkek rolündeki kadın sevgilisi gerildi. Ayy tipi çok tuhaftı valla! Bana 'Ne oluyor?' gibisinden baktı. Baktım ikisi de geriliyor. Bir rezalet çıkmasın diye korkup uzaklaştım. Uçağın tuvaletinde bir daha karşılaşınca felaket gerildik. Lezbiyen sevgilisi, Cynhia'yı 'Buraya gel' diye uyardı. Ben de hemen geçip yerime oturdum, göz göze bile gelmedim"

Asuman Krause, Sex and the City'nin lezbiyen oyuncusu Cynthia Nixon'ın kendisini nasıl süzdüğünü anlatıyor. Emmy'lere giderken. Muhtemelen "seat filler" olarak.



"Sonra onun bestelerini çaldığımı, beğenip beğenmediğini sordum. En çok Mozart'ın ruhunu çağırmaktan hoşlanıyordum. Çünkü aşıktım. Mozart çok kırılgan ve romantikti, benim gibiydi."

Pelin Batu. Mozart'ın kendisi gibi olduğunu iddia ederken.



"Ona da giyotine giderken korkup korkmadığını sordum. Çok korktuğunu söyledi."

Pelin Batu. Marie Antoinette'in çağırdığı ruhuyla yaptığı şok edici konuşmayı anlatırken. Halbuki kim korkar giyotinden?



"Bu çirkin laf yüzünden tansiyon hastası oldum. Ne 100 bini? Mehmet Ali Erbil bile bana 300 bin YTL’lik dava açtı. Benim isteyeceğim rakam bundan da yüksek olacak."

Demet Akalın kendisine bindiğini açıklayan İbrahim Tatlıses'ten bahsediyor. 500 binlik tazminat davasına mı taksam, laf yüzünden tansiyon hastası olmasına mı taksam bilemedim. Ama kendisine takmadığım kesin. Bana da dava açmasın şimdi.



"Çocuklar Duymasın”ın yaratıcısı Birol Güven, görülen lüzum üzerine efsane diziyi yeniden çekmek için sürdürdüğü nabız yoklama faaliyetlerini tamamladı."

ucankus.com'dan alıntı.. Görülen lüzum?... Evet... Nasıl yaşadık bunca yıl?

Hiç yorum yok: