29 Ekim 2008 Çarşamba

85 Yıl

Tutkuyla sevdiğimiz ülkemizde Cumhuriyet ilan edilişinin 85. yıl dönümünü kutladık. Umarım ülkecek sevindiğimiz bu gün, ülkecek varolduğumuzu, ülkecek varolacağımızı, ayrımcılık peşinden gidersek yok olacağımızı hatırlatır bizlere. Bir olmak güzel şeydir, bunu anımsayın lütfen.

29 Ekim gününün başlangıcından bir kaç saat önce, yazılan binlerce blog sitesine uyguladıkları yasağı kaldıran Türk hükümetine teşekkür ederim. Bu yasak hakkında ne ateşli tepkiler gördüm, konuşan konuşanaydı ama çok sevdiğim sitem bir iki günlüğüne kapanmış olsa da ben kızmadım. Bunu da ilk paragrafta yazdıklarımı bildiğim için yaptım. Geçip gidecek olan hükümdarlıkları boyunca yanlış karar üstüne yanlış karar verenler de bu ülkenin vatandaşı. Bize sabır, onlara daha iyi yargı becerisi diliyorum. Kızanlar umarım ileride onların yerini alıp daha doğru kararları verebilmek için bir adım atmaya karar vermiştir bu bir iki günde. Yoksa kafa şişirdikleri için onlar da suçlular.

Geri döndük, herkese iyi okumalar..

4 yorum:

edda dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
triancula dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
triancula dedi ki...

ben senin kadar hoşgörülü olmuyorum, olamıyorum. bazen olmamak da gerek. çünkü "bazılarının" savunduğu da "sözde" bir hoşgörü. onları görünce ne kadar doğru bir "taraf" (!) ta olduğumu da düşünüyorum. aslında bir değil, iki hatta üç'ler. çoklar ve benim için hala da "onlar"lar.

böyle durumlarda hadi o zaman yine de -herkese- nice güzel 85'lere demek gerek.

lecterhouse dedi ki...

burda bi "iyi ki döndün" vardı ama nereye gitti anlamadım :s

savunduğum şey hoşgörü değildi burada. hangi dünya görüşüne sahip insan başa gelirse gelsin, yöneticiliğe uygun değilse millet için değil kendi için iyi olanı yapmak peşinde olacaktır. kabul de edelim, yöneticiliğe uygun kimse gelmedi başımıza yıllardır. o yüzden kızarak bağırarak değil de verimli bir şekilde muhalefet olmak gerekiyor. herkesin olduğu gibi bunların da gelip geçici olduğunu hatırlamak gerekiyor. önemli olanın bölünmeden durmak olduğunu bilmek gerekiyor, bence.