29 Eylül 2008 Pazartesi

Türkiye Top 5

Yerli Liste

1) AŞK-I VİRANE – RAFET EL ROMAN
2) APTAL – DENİZ SEKİ
3) GÜL Kİ – FERHAT GÖÇER
4) ŞEYTAN – SERDAR ORTAÇ
5) DİLLİ DÜDÜK – TARKAN

Yabancı Liste

1) DISTURBIA – RIHANNA
2) SO WHAT – PINK
3) PJANOO – ERIC PRYDZ
4) ALL SUMMER LONG – KID ROCK
5) HANDSFREE – SONNY J

Türkçe Rock

1) İHTİMAL – GECE YOLCULARI
2) BU KEZ ANLADIM – EMRE AYDIN
3) BEN SENİ ARAYAMAM – YÜKSEK SADAKAT
4) DALGALANDIM DA DURULDUM – GRİPİN
5) AZAP – SEKSENDÖRT

Üç listede de fark edilmeyecek kadar az değişiklik var. Hatta rock listesinin ilk 5’inde değişiklik yok bile. Herkese iyi dinlemeler.

2 yorum:

kral dedi ki...

aşk-ı virane bnce müthş bi şrkı ve htta sn bnm olayları blion bnm gözleri bu olayda dolduran bi şrkı,gül ki de gzl duygulu bi şrkı,disturbia gzl ama bna çk karışık glio sözler ritm faln birbirine girio bnce,all summer long süpr bi şrkı kovboy şarkısı gbi((blkide öyledr ama blmiom)) tvsiye ederm=)

lecterhouse dedi ki...

aşk-ı virane nin çok fazla hayranı var, bir anda zirveye çıkmasına şaşırmamak lazım. şarkının hikayesi de güzel, hani hayranı yazmış bestelemiş, rafet el roman da desteklemiş.. güzel şeyler bunlar. sen de boş yere üzme kendini artık, ben de bi sürü şarkıyla efkarlanıp duruyodum zamanında ama bi faydası olmuyo, süreci uzatıyor sadece. sık dişini, geçecek :)