15 Eylül 2008 Pazartesi

Türkiye Top 5

Yerli Liste

1) ŞEYTAN – SERDAR ORTAÇ
2) SEVDİM AMA SONU YOKTU – RAFET EL ROMAN
3) APTAL – DENİZ SEKİ
4) DİLLİ DÜDÜK – TARKAN
5) UÇURUM – MURAT BOZ

Yabancı Liste

1) DISTURBIA – RIHANNA
2) SO WHAT – PINK
3) VIVA LA VIDA – COLDPLAY
4) BEGGIN' – MADCON
5) ALL SUMMER LONG – KID ROCK

Listelerde devasa bir değişiklik olmamış. Deniz Seki kliplendirdiği şarkısını bir basamak daha yukarıya taşıdı. Suratına ne oldu bu kadının pek anlayamadım. Oldukça cadımsı görünüyor klipte. Nazire Şenlendirici'nin ahının veya Türkiye'den gelen eleştiri dalgasının sonucu olabilir. Her halukarda (biraz magazine kayalım) Hüsnü Şenlendirici'yle ayrılmalarına üzüldüm. Bence fiziksel olarak birbirlerine çok yakışıyorlardı. İkisi de sütten çıkmış ak kaşık olmadığına göre manevi olarak yakıştıkları da söylenebilir. Sevenler ayrılmasın efendim, duygusal bir çocuk olarak etkileniyorum yeminlen!

Tarkan'dan bahsettiğimiz Karanlık Tv videosu gördüğünüz gibi şarkının faydasına oldu. Geçtiğimiz hafta 24. sırada takılan Dilli Düdük bu hafta ilk beşe girmiş. Bu parçanın başarısını göz önüne alırsak boktan bir albüm olsa da Metamorfoz'un ticari anlamda iyi iş yaptığını söyleyebiliriz. Vay Anam Vay zirveye, Pare Pare ve Arada Bir iki numaraya, Dilli Düdük ise şimdilik dört numaraya kadar çıktı. Eski Tarkan gibi değil tabi ama tek bir albüm için oldukça başarılı. En çok konuşulan albümlerden Demet Akalın'ın “Dans Et”i bile Mucize'den başka şarkı sokamadı ilk 10'a.

Yerli rock listesinin bir numarası Gece Yolcuları'ndan “İhtimal”, yerli listede 7. sırada, rock listesinin iki numarası Emre Aydın'dan “Bu Kez Anladım” ise 17.sırada. Yerli rock listesinde ilk 20'de Emre Aydın'dan tam dört tane şarkı var! Albümün über başarılı olduğunu mu yoksa rock piyasamızın biraz kısır olduğunu mu çıkarsak bilemedim.

Yabancı listede öngördüğümüz gibi Pink iki numaraya zıplarken, öngördüğümüzün aksine The Ting Tings 16. sırada kalmış. Madonna heralde haftalardır ilk kez ilk 5'i terk etmiş bu hafta. Give It 2 Me artık eskidi, Paris konserini iptal edip yeni bir klip çeksin (dermişim!) Coldplay gibi güzel gruplar listenin tepelerini şenlendirirken Beggin' gibi artık kabak tadı veren şarkıların yokolmasını umuyorum. Haftaya ne olur hep birlikte göreceğiz. Herkese iyi dinlemeler.

Dip Not: Evet, “dermişim!” dedim, farkındayım.

2 yorum:

triancula dedi ki...

:D:DD:D:D:

fatih sen de bi duygusallaşmalar bir dermişimler görüyorum, hayırdır ne oldu pişman mısın? diyorum.

sen beni dövceksin ama şimdi evden bir hışımla çıkmam gerek "doğumgünü partisi"ne :D ahaha.

sözz! blogır sözü! yarın sabahtan okicam 2017yi!

ayrıca deniz sekinin klibini de karanlık tv'de görmek istiyoruz :D "cırcır!" "ya hakkaten iğrençç bi şarkı yağğğ" :DDDDDDDD

aptal'ı ben şahsen çok beğendim ve nasıl beğendiğim konusunda hala kendime şaşırıyorum. sanırım altyapısı çok hoş olduğundan. gitarlar, ritim falan sıradan arabesk-pop kıvamındaki bir şarkıya baya şey katmış. onun dışında kadının sesindeki hayvan ötesi çatlaklıkları bir ben mi farkediyorum çok şaşırıyorum. çok rahatsız edici ve birtek bu çıkış parçasında o rahatsızlık en az seviyede.

onun dışında yabancı rock listesi'ne nerden ulaştın fatihcan??? döverim seni! çabuk söyle!

bir de rihanna'dan çok sevdiğim "Breakin' Dishes" yeni single olucakmış! çok sevindim ve oha! kadın kaç tane single çıkardı ya çüş be bacım! (ama şarkı enfes, sabah akşam "aym e mean, mean, me-eeieieiei-an derken bulkuyorum kendimi. evet bulmuyorum, bulkuyorum.)


"resimleeer hayallleerrrr paaraaamparaçççaaaaaa" :))

lecterhouse dedi ki...

oku da yorumlarını duyalım artık :) rüyamda okumuştun çok da beğenmiştin. aslında bütün gün gerçek sanıodum bunu ama okumadıgını söyleyince farkettim şimdi :D

deniz sekinin altyapıları güzelde üstypıları hiç hoş değil. sözleri kastediom.

yerli rock listesine ulaştım cnm yabancı diil :) billboard un sayfasında. burdan ifşa edelim de millet gelmesin siteme artık

dogumgünü partisi olayını anlamadım :) daha açık ol. dermişim diyen bir insan olarak öle herşeyi hemen algılayamıyorum