24 Eylül 2008 Çarşamba

Paris ét Moi

Biliyorum günlerdir yazmıyorum ama gaaayet geçerli sebeplerim var. Size söz verdiğim Madonna'nın detaylı konser yazısını yazdığımda zaten anlayacaksınız. Ancak o gelene kadar şu güzelim fotoğraflara bakıp, yazarınızın tembelliğini affedin lütfen. Paris'teydim sevgili okurlar ve hayatımın en yoğun ve güzel haftasonlarından biriydi. İlk defa yurtdışına çıktım ve ilk defa Madonna'yı gördüm. Kelimeler eksik kalmasın şimdi :) Buyurun fotoğraflar:

Champ de Paris


Champ de Paris (Deux)









Albüm isimlerini "Paris alanı" diye çevirebiliriz ama ben "Paris şampiyonu" olarak görmeyi tercih ediyorum :)

2 yorum:

kral dedi ki...

ftorflar harika eminm süpr zmn geçirmişsndir;)blion sn eğlenmesini:D

lecterhouse dedi ki...

valla başıma bir sürü çok güzel tesadüf geldi, onların etkisini inkar edemem :) ama gerçekten çok eğlendim, çok memnun kaldım.