12 Eylül 2008 Cuma

MTV EMA 2008'de Hadise'ye Neden Oy Vermeliyim?



Oy vermek için tıklayın

9 yorum:

LightYears dedi ki...

my girl and angel on her shoulder :)

edda dedi ki...

bu shov bence eksikve beni yeterince costuramadı bunun sebebi dans yetersizigi, giydigi teneke den yapılmıs gibi duran elbisenin cirkinligi ,"eminim kuması sert oldugu icin" hadisenin put gibi durması ve sadece elini kolunu hareket ettirmesi olabilir. zaten seyirciyi gosterdiginde millet oyle sadece izliyor sallanmıyor bile kızcagız ciyak ciyak "come ooon!!" diyince azcık haraketleniyorlar.eger secilip mtv ema 2008 e bole hareket kısıtlayıcı ve cirkin bir elbiseyle ve benzeri bir shov la giderse bence aldıgı oyları heketmemis olur...

Adsız dedi ki...

madem görsellik bu kadar önemli nie hadise önde sanki kendisine ait olmayan bi şarkıyı söler gibi duruyo...sadece arkadakiler dans edio...ayrıca girişede gizemli bi hava vermeye çalışmışlar ama olmamış...ama hadiseye kesinlikle siyah saç yakışıyor türk tvlerinde gördüğümüz o sarışın hadise çok yabancı gibi...ben sevemedim pek...

triancula dedi ki...

pardon da oha bu haliyle hadise!'yi beğenmiyor musunuz yapmayın mis gibi. kim var pardon hadise'den başka pop'ta bu kadar iyi?


benim şahsi oyum hayko cepkin'edir. :DD aama birkaç tane de hadise'ye attım. ama sanırım erme aydın önde gidiyormuş.

ve ben gerçekten emre aydın'ın fan kitlesinden korkuyorum.

vikipedi hayran kitlesi sonuçlarını size söyliyim.

her dakka edit yapan fanlıklara göre,

1. (çılgın bir aşk ile emre'ye bağlı bir kitle ile hem de açık ara) Emre Aydın
2. (müthiş bir dediğim dedikçilik ve inatçılıkkla) Hande Yener
3. (takdir edilesi aklı başındalıkla) Hayko Cepkin
4. (son derece sevilesi ve uyumlu bir fan kitlesiyle) Hadise
5. (feci feci az bir kitleyle diyicem ama sonradan da Milliyetçi kesimin gazabına uğramamak için "iyidir iyi" diyeceğim) Sagopa

Adsız dedi ki...

hiç bir adaya oy veresim gelmiyor.Belki hande daha genç,dinamik ve ingilzcesi akıcı olsaydı belki.

suddenly dedi ki...

ben bu şovu izlememiştim :S içinde boy adı geçen başka bi şovu da vardı. şarkı adını tam hatırlamıorum. o da cok güzeldi.
sahnede bu kadar kalas olmasının sebebi elbisesinden kaynaklanıyor. onun dısında hersey harika. özellikle prince'in kiss'i ile a good kiss'i birleştirmesi çok çok hoş olmuş. valla bayıldım. ve bu performanstan oy'u hakediyor. veriyorum huzurlarınızda :)
fatihçim sevin :)

lecterhouse dedi ki...

hadise rules baby! deliyim çılgınım kıyafeti de çok güzel

kral dedi ki...

şmdiye kadr pek hdiseyi takip ettiğimi söyleyemem ama videoyu izledim..giyim bakımındn faln birz bna eksik geldiysede ses ve şov bakımından mükemmel!!!!

lecterhouse dedi ki...

hem canlı söylüyo, hem de çok güzel söylüyo. dans konusunda çok iddialı olmadığının farkındayım ama olduğu kadarı yetiyor bence. dansçı-şarkıcı iddiası olmadı zaten hiçbir zaman. yettiği kadar yapsın.