12 Ağustos 2008 Salı

Türkiye Top 5

Yerli Liste

1) BİRİ BANA GELSİN – FERHAT GÖÇER
2) BAS GAZA – İSMAİL YK
3) ŞEYTAN – SERDAR ORTAÇ
4) VAH VAH – GÖKHAN ÖZEN
5) SANA GÜVENMİYORUM – ZEYNEP DİZDAR

Yabancı Liste

1) GIVE IT TO ME – MADONNA
2) SHINE ON – RIO
3) CLOSER – NE-YO
4) I LOVE MY PEOPLE – EDDY WATA
5) CAN YOU HEAR ME? – ENRIQUE IGLESIAS

İsmail YK aylardır oturduğu zirveden indi, Ferhat Göçer yerini aldı. Serdar Ortaç sonunda susmak bilmeyen şarkısını ilk 3’te görebildi. Klibinde yaptığı danslar kabuslarıma giriyor. Gökhan Özen bir şekilde dinletti kendini yine, ben çakılacağını düşünmüştüm bu şarkısıyla. Zeynep Dizdar ise kış boyu kaybolmadan önce şarkısıyla gündemde takılmaya devam ediyor. Saçları bence rezalet olmuş. Hadise’nin Deli Oğlan’ı 6. sırada, Deniz Seki’nin Aptal’ı 9. sırada, Murat Boz’un Uçurum’u ise şimdiden düşüşe geçti, 4 sıra gerileyerek 13. sıraya oturdu. Divalar Ajda ve Sezen de ilk 20’deler. Ajda, Aynen Öyle’yle 14. sıradayken, Sezen klip çektiği Beşik yerine Yol Arkadaşım’la listenin 12. sırasında. Kusura bakmasın ama Beşik’in listelerde zirveye çıkacağını sanmıyordu heralde. “Billboard Boring” listesinde belki yükselir.

Yabancı listede Madonna zirvedeki yerini 1 hafta sonra geri aldı. Enrique yavaş fakat sağlam tırmanışını sürdürüyor. Geçen yazdığım yabancı müzik yazısı bahsettiğim 2 şarkıya ciddi ciddi uğurlu geldi. İlk 10’da bile olmayan Sonny J ve Katy Perry ilk 5’in hemen altında, sırasıyla 6 ve 7 numaralara yerleştiler. Blogumu küçümseyenlere ders olsun! Haftaya ilk 5’in içinde baya eğlenceli Pussycat Dolls şarkısı When I Grow Up’ı da göreceğimizi tahmin ediyorum. Herkese iyi dinlemeler.

Hiç yorum yok: