15 Ağustos 2008 Cuma

Mükemmel Arama Kelimeleri

Google'da veya diğer arama motorlarında aradığınız ve sizi benim siteme getiren kelimelerin en güzellerini burada yayınlamaya karar verdim. Sadece benim eğlenmem biraz haksızlık oluyordu. İşte son günlerin Top 5'i ve sizleri götürdüğü sayfalar:

1) ilk düğün dans müziği türkce olmasını tercih ederim

2) elif turanın götü

3) soyadı saka olan melodı albumu yapan sanatcı ve muzıgını dınle

4) behzat uygur başarılı

5) asteriks sesini keremcem mi canlandirdi

3 yorum:

Emre dedi ki...

yurdum insanının google'la muhabbet etme aşkına hayranım ya.
adam bildiğin soru soruo "abi asteriksi keremcem mi seslendirdi yaw?" şeklinde, cümle yazıo adam. bi de tabi abaza bi kesim farkedilir derecede elif turan'a takmış durumda bu konseptteki 3. yazın, artık elif turan bi klasik oldu :P
ben de yakında yapıcam sanırım böyle bişi izninle :P daha 2 haftadır istatistik takip ediyorum ama çok bomba şeyler var şimdiden :)

lecterhouse dedi ki...

tabi ki istediğin gibi kullan :) sevindim ilham verdiğime :P

kral dedi ki...

süper aramalar ne gariplik varsa bizde:D:D