9 Ağustos 2008 Cumartesi

Bugün Benim Doğumgünüm!


"kocaman adam :P"

Bugün benim doğumgünüm! Amerika'da alkol alabilecek yaşa geldim. Unutmayı planlayanlara buradan uyarım olsun :) İşte bugün benim için yapabileceğiniz bazı güzellikler.

1- İlgileneceğini düşündüğünüz birine blogu tavsiye edin.

2- İstediğiniz bir yazıyı altındaki posta sembolüne tıklayıp ilgileneceğini düşündüğünüz arkadaşlarınıza yollayın (Ben dün Zeynep Casalini'ye yolladım ve cevap yazdı! Ha Ha!)

3- Şu Madonna Konseri İçin Sponsor arıyorum yazısını, o hemen dibindeki posta sembolüne tıklayıp bildiğiniz bütün sanat dostlarına, konser severlere, vicdan azabı çekip iyilik yapmak için kıvrananlara, harcayacak fazladan parası ve vakti olanlara yollayın.

4- Kutlayın! Ama diğer maddeleri de göz ardı etmeyin :)

Bu yazdığım blog bile 1 yaşını doldurmak üzere. Şunu kesinlikle söyleyebilirim ki 20 yaşındayken yaptığım en iyi iş bu siteyi başlatmak oldu. Çok değerli kişilerle tanıştırdı beni, halen daha neredeyse her gün yeni birini tanıyorum. Üstelik aynı kafadan oluyoruz normal olarak. Çok güzel bir şey bu.

Hepinizi seviyorum. Siz de beni seviyorsanız, okumaya devam edin canlar.

7 yorum:

Tacim dedi ki...

iyi ki doğdun, nice mutlu yıllara

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Seven-Hill dedi ki...

Happy Birthday

edda dedi ki...

seni sevmeyen ölsün der böyle damardan, böyle arabesk olur gözlerinden öperim :)

kral dedi ki...

iyiki doğdun fatih nice nice mutlu yıllara...

lecterhouse dedi ki...

hepinizi öpüorum, çok teşekkürler :))

lecterhouse dedi ki...

hepinizi öpüorum, çok teşekkürler :))