10 Temmuz 2008 Perşembe

Türkiye Top 5

1) BİRİ BANA GELSİN – FERHAT GÖÇER

2) BAS GAZA – İSMAİL YK

3) VAH VAH – GÖKHAN ÖZEN

4) DELİ OĞLAN – HADİSE

5) SANA GÜVENMİYORUM – ZEYNEP DİZDAR


Bu Gökhan Özen’in durumu çığırından çıktı artık. Ferhat Göçer ve İsmail-YK gibi zirvesi garanti adamlar da olmasa o kulak tırmalayıcı şarkısıyla utanmadan 1 numaraya kurulacak. İnsanlar sesine ve yorumuna nasıl katlanıyor anlayamazken bir de kötü şarkıları ve eskimiş imajının çekiciliğini sorgulamak durumundayız şimdi. 5 kontenjanlık liste için ziyan bir katılımcı.


Hadise, sağolsun, listenin ele gelir tek ismi olarak biraz kurtarıyor ilk 5’i. Bu arada bu yazın hitleri olarak güya birbiriyle çarpışan Bebek, Hipnoz, Serdar Ortaç zırvaları ve Bengü’nün Gezegen’i halen göstermediler kendilerini. Saman altından su yürüten Zeynep Dizdar karpuz misalı yazları gözüküp sonra kaybolmaya devam edecek gibi duruyor. Zirvede ise yıllardır (solo olarak) yaptığı en düzgün şarkıyla Ferhat Göçer var. Mevsim falan takmayıp melankolik takılmak isteyen halkıma can simidi oluyor. İsmail YK hakkında ise yazacak bir şeyim kalmadı. İlla popstarımız olacaksa saçlarını kestirmesini ve kıro ötesi uzun kollu tişörtlerini yakmasını rica ediyorum.


Son olarak asla listeye girmeyecekleri için haklarında yazamayacağım ama duyunca bile utandığım bazı şarkılar var. Mirkelam’ın (niye destek vermediği konusunda hiç ama hiç şaşırmadığım) kız kardeşinin “Kıymetimi bilen bilir, bilmeyenle işim olmaz..” diye giden şarkısı, Dilek Pınar adlı 2 adet göğüsün “Üzgünüm ama sana göre değilim ben, biraz fazla geldim” şarkısı, Tan adlı kişinin her şarkısı, Ebru Destan’ın hiçbir kelimesini hatırlamadığım Slow’dan arak klipli şarkısı kendilerinin yüzlerini kızartacağına her rastladığımda benimkini kızartıyorlar. Bu insanlara kayıt yapıp klip çekmek için para veren insanlara sesleniyorum. Eminim siz ilk çıktığında Ritmix’in de tutacağını sanmışsınızdır. O kadar paranız varsa bana verin de bir yurtdışı yapıp geleyim. Herkese iyi dinlemeler.. Bu şarkılardan uzak durun.

Hiç yorum yok: