10 Temmuz 2008 Perşembe

Türkiye Box Office 04.07.2008 - 06.07.2008



Bu haftanın listesi bir çok ilginç durum içeriyor. İlk olarak 4 tane yeni filmin listeye girmesi her zaman gördüğümüz bir durum değil. Kung Fu Panda gibi oldukça umut verici bir çizgi filmin yeni bir Will Smith gazlamasının altında kalması benim için şaşırtıcı ve üzücü. Yaklaşık 10 filmdir hiç gişe başarızlığı yaratmayan bu adamın gariptir gerçekten başarılı bir filmine 40 yılda bir rastlıyoruz. Alex Proyas gibi taş bir yönetmenle bile sıradan bir film çekebilmişlerdi (I, Robot). Live 8’e kral koltuğuyla katıldığından beri kendisini şanslı bir anguttan öte görmüyorum. Dublajsız kopyasına rastlamadıkça Hancock’a da gitmeyeceğim zaten.


Hulk iyi bir performans göstermeye devam ederken bir başka ilginç durum 6. ve 7. sıradaki filmler arasında görülüyor. Sadece 1 izleyici farkıyla yeni film “Aşkzede (Forgetting Sarah Marshall)” 3 haftalık “Gelin Benim Olacak’ın önüne geçiyor. Açıkçası ben Forgetting Sarah Marshall’ı baya baya merak ediyorum. Knocked Up ve Superbad gibi iki çok kaliteli komedi çıkartmış ekipten beklentim büyük. Burada iyi gişe yapmaması fikrimi pek değiştirmeyecek.


Paraya doymayıp vizyona geri dönen Recep İvedik ise yine listede kendine yer bulmuş. Neredeyse 4 milyon 300 bin kişinin izlediği film kırılması güç bir rekora imza attı. Eleştirmenlerin normalde hakkında 2 satır yazmayacağı bu filmi sadece gündeme gelmek için bıkmadan eleştirmesi de yapımcısının bu eleştirilere verdiği saygısızca cevaplar da, Şahan’ın tartışmaya katılması da hiç hoş olmadı, o yüzden izlerken ne kadar güldüğümle ve izleyici rekoru kırışıyla hatırlamayı tercih edeceğim bu filmi.


Haftaya Narnia serisinin yeni filmi ve yeni bir Eddie Murphy saçmalığı vizyona giriyor. Bu haftaki filmleri değerlendirmek için bi haftamız daha var demektir bu. Herkese keyifli seyirler..

Hiç yorum yok: