1 Temmuz 2008 Salı

Mükemmel Arama Kelimeleri

Google'da veya diğer arama motorlarında aradığınız ve sizi benim siteme getiren kelimelerin en güzellerini burada yayınlamaya karar verdim. Sadece benim eğlenmem biraz haksızlık oluyordu. İşte son günlerin Top 5'i ve sizleri götürdüğü sayfalar:

1-ferhat göçer'in biri bana gelsin albümündeki kızın elindeki kitap

2-yalın'ın albüm çıkarmak için çektiği sıkıntılar

3-elif turan hangi dilleri konuşuyor

4-nuri berke ceylan cannes festivali ödül aldığı eseri adı

5-hande yener hipnoz mu diğer yaz albümleri mi

4 yorum:

triancula dedi ki...

elif turan top 5'ten inmemekte ısrarlı. hım! :D

Emre dedi ki...

"nuri berke ceylan", nuri bilge ceylan'ın ilkokuldaki ismiymiş, sonradan bilge bir kişilik olmuş sanırım.

ben de buraya ilk "elif turan'ın giydiği gümüşi renkli vücudu saran elbiseyi nerden alabilirim" sorusunu googlelatarak bulmuştum. hey gidi... :P

lecterhouse dedi ki...

yalın'ın albüm çıkarmak için çektiği sıkıntılara da dikkat çekerim. blogumuzda itinayla işliyoruz bu konuyu :D

triancula dedi ki...

ben zaten onu hiç anlamadım, gururla söylüyorum ki efenim bizz çok uzun zamandır ailecek karanlık ev okuruz :D ben bir yalın yazısı görmedim powertürk müzik ödülleri'nde demiş olabilirsin sanırım orda yakalamışlardır? :DD